Kissar floder

Mer
7 år 2 månader sedan #910504 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kissar floder
När man har Diabetes typ 2 har man sällan eller aldrig för lågt blodsocker.
Mer
7 år 2 månader sedan #910506 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kissar floder
Visste ni att ordet karat har en bestämd vikt där exv 18 karat är en viktenhet? Det är från första början en vikt från en kärna ifrån en frukt, där måttenheten var densamma över olika länder och det var därför måttet carat är oomtvistat en viktenhet över den då kända världen vad kärnan från en frukt vägde, den är alltså konstant var den än växer
sv.wikipedia.org/wiki/Karat

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #910507 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kissar floder

Geta skrev: När man har Diabetes typ 2 har man sällan eller aldrig för lågt blodsocker.

Har sett farsan ganska banana så det där tar jag med en nypa salt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #910688 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kissar floder
Det finns urinstickor på apoteket, som påvisar socker i urin. En kompis kom på att han hade diabetes på det sättet.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
7 år 2 månader sedan #910745 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Kissar floder
Precis vad jag har tänkt köpa. Hur tillförlitliga är de? Och, mmm, kostar de mycket?
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
7 år 2 månader sedan #910750 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Kissar floder
Numera har jag också en batteridriven, digital våg. Problemet är att den ibland inte kan bestämma sig utan far som tokig mellan kilona. Men idag stannade den snällt på ... kg och visade att jag har gått ner ytterligare 0,6 kg på fjorton dagar.
Annars har jag fortsatt stor urinmängd dag och natt. När jag jobbade igår proppades på något sätt igen.