Kissar floder

Mer
7 år 2 månader sedan #910796 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kissar floder
Farsan hade dessa som Admin talar om de heter Clinistix
www.apoteket.se/produkt/clinistix-50-sty...specificerad-100975/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #910797 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kissar floder
De fungerar precis som lackmuspapper på skollabbet i kemin

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #910798 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kissar floder
Annars uppsök en sjuksköterska på Vårdcentralen som kan ta ett blodprov.
Mer
7 år 2 månader sedan #910799 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kissar floder
Någon kroppsvåg har jag inte, den stod på toa och rostade så den gick ut. Rost på klinker syra, citronsyra samt att du kan prova ättika. dränk in fläcken skrubba, låt ligga med syra till dagen efter, varpå ny skrubbning upprepa och du får bort den på en vecka.

Att kunna tyda de Clinistix berättar om är en fråga om vana, då färgen på stickan kan variera.

Jag sökte på blodsockermätare och hittade gratis på webben, det är det att företagets stickor är dyra. Det är bättre att gå till Diabetessköterskan på vårdcentralen, de kostar runt hundralappen men är en bra investering, borde köpa en själv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #910800 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kissar floder
Har inte fått komma till någon Diabetessköterska på två år. Köper teststickor själv
till blodsockermätaren på apoteket. 50 st kostar 177 kr.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
7 år 2 månader sedan #910801 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Kissar floder
T o m jag har råd att köpa stickorna. Är faktiskt lite orolig. Dricker otroliga mängder (inte sprit hehe) och det känns som blodet ska "spädas ut".