Hur är det möjligt att schizofrena får mer cancer än normalt

  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #970290 av lonely
Geta nej! Det var ett så kallat tänkt one night stand som blev en farlig lek hemma hos honom.... han blev läskig från att ha varit trevlig och sympatiskt att allt vände helt om hemma hos honom! Det hela sluta med att jag fick tag i en kniv i hans kök och gick baklänges ut!
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #970292 av lonely
Det är som tjejer blir anklagade i rättssalen att var du för full eller hade du för kort kjol att man får skylla sig själv! Men ett nej betyder ett nej!
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #970293 av lonely
Beklagar Amandara har ingen aning om hur jävla ont det måste göra när ens egen familjemedlem gjort så!
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #970294 av lonely
Ispegelland ja jag borde ha polisanmält honom men jag var för chockad så jag förträngde det i stunden!
Mer
6 år 7 månader sedan #970295 av memphis
Ja det förstår jag verkligen! Dessutom funkar ju inte systemet så bra mot våldtäkt och övergrepp. Tyvärr :( för sexbrottslingar borde straffas hårt som fan.
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #970298 av lonely
Om ändå hårda straff hjälpte! Våld föder våld! I USA testade man hårdare straff och brottsligheten då blev grövre och mera! Jag hoppas mera på forskning inom området borde prioriteras! Att man kollar upp gener och såna människor föds inte till världen! Det kommer nog ske i framtiden att vi genetiskt tar fram en människa som inte utgör ett hot i varken individnivå eller samhället eller till och med världen!