Stukat foten?

Mer
17 år 9 månader sedan #43510 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
Det var i alla fall, självförvållat! Jag upplevde som att jag dröjt för länge med att hoppa! Jag var tvungen av en inre vilja! Detta för att faktiskt försöka rädda livet!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #43511 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
Ursäkta Jocke! Men det här drar upp så mycket inom mig att jag inte vill att du pressar mig mer i denna fråga! Det för att det drar upp, totalt för mycket inom mig! Jag vill slippa detta! Snälla Jocke, dra inte upp mer sådant här gammalt inom mig! Jag kanske inte orkar med det! Det är allvarligt! Gör inte mer nu!

Nisse.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #43513 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
Du Jocke! Jag bor på tredje våningen och har i ett annat sammanhang skrivit att det ibland känns likvärdigt med att kliva över kökströskeln till balkongen som det är att hoppa över balkongräcket! Pressa mig icke mer nu!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #43514 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Stukat foten?
Sätt på någon lugn musik, koka te eller gör någon god kall dryck, och vila en stund... du behöver varva ner och komma i balans igen...
Mer
17 år 9 månader sedan #43515 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
Tack Isa-Alise! Men kaffet har precis puttrat färdigt! Så jag skall ta en kopp nu! Detta för att jag tydligen behövde det kaffet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #43517 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
Å, Du Isa-alise! Jag har precis druckit en kopp kaffe, och vill säga till dig och alla andra, att jag kommer inte att göra något ont varken mot mig själv eller andra! På nåt sätt har jag kvar en frisk ådra som hela tiden finns där inom mig och som hjälper mig! Varen icke förskräckta! Jag tål det!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum