Oförmåga vara still med benen längre tid

Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1116118 av Nissegossen
Jag hade biverkningar och sade till sköterskan att jag har biverkningar, det skall jag inte ha.Hon trodde mig inte men bokade in ett möte med den läkare jag hade då en St Läkare han sade du får ta ett blodprov för att där mäta halten i blodserum.Jag tog blodprovet och nästa gång hon kom sade hon, det trodde jag inte. Min gamla läkare jag och en sköterska som var med blev det ett Löfte från läkaren att sköterskan och jag själv fick höja sänka dosen men tyvärr dåvarande sköterska var inte med och hade inte fått info därav ett extra besök och blodprov

Kom ihåg att akineton är muskelavslappnande även på de 6 par muskler dom styr ackommodationsförmågan det vill säga linsens förtjockning och det innebär att ni får köpa läsglasögon under den ålder 40 års åldern ni behöver det pga av ålder styrka +1,5 är rekommenderat av mig. Eftersom att akineton är muskel avslappnande ställer linsen säg på seende på långt håll som när man sover. Det att den är muskelavslappnade är det en skön känsla när den verkar en timme efter intag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1116190 av Admin1
Akineton används idag inte ofta mot rastlöshet utan dossänkning, preparatbyte eller Propranolol.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1116195 av Nissegossen
Det enklaste är att be läkaren om ett blodprov och där i blod serum för att se om ni är inom det terapeutiska fönstret, där ser läkaren om ni är undermedicinerade/övermedicinerade
På moderna mediciner skall man inte ha biverkningar, har ni biverkningar är ni överdoserade enligt jag. Det gäller i alla fall Trilafon.

På den tiden fanns ett preparat till på marknaden den påverkade hjärnan i stället för i musklerna en skitmedicin Discipal, den borde aldrig kommit ut på marknaden. De har fattat det nu är den borta.
Istället för Akineton fanns inget på den tiden som gav lindring av biverkningar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1116196 av Nissegossen
Akineton används idag inte ofta mot rastlöshet utan dossänkning, preparatbyte eller Propranolol.

Det enklaste är att be läkaren om ett blodprov och där i blod serum för att se om ni är inom det terapeutiska fönstret, där ser läkaren om ni är undermedicinerade/övermedicinerade
På moderna mediciner skall man inte ha biverkningar, har ni biverkningar är ni överdoserade enligt jag Det gäller i alla fall Trilafon

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1116205 av Miika
Jag hade också det problemet med Abilify