Omröstning: Vaccinera mot covid-19

Omröstning: Bli vaccinerad mot covid-19?

Ja
14 53.8%
Nej
3 11.5%
Har inte bestämt mig än
9 34.6%
Totalt antal röstare: 26
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 4 månader sedan #1303346 av Nissegossen
Ja i detta kommer jag klart komma med kommentarer om hur jag upplever det. Allmän information, mycket partisk jag talar om hur jag mår efter injektionen om det inte händer någonting eller händer någonting lär ni få veta det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1303354 av Cosmos

Amandara skrev: Var och en väljer själv. Jag tycker alltid det är obehagligt när makten och 3e statsmakten journalisterna pratar med samma röst. Som vid svininfluensan. De har ropat varg flera gånger redan. Fågelinfluensan. Galna kosjukan.


Känner likadant. Olika sjukdomar men samma panik. När min mamma var ung skrämde de slag på alla med risken för syfilis. De visade en film som hette Smygande gift där man basunerade ut att man kunde få smittan genom att bara ta i samma handtag som en infekterad. Min bästa kompis hade ibland sår vid munnen, det skrämde slag på mamma som trodde att kompisen hade syfilis. Sedermera fick jag inte leka med henne.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303357 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1303371 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Omröstning: Vaccinera mot covid-19

Zoidar skrev: Soppa på spisen, all påverksas av coronakrisen.


Utom djävulen!
Mer
3 år 4 månader sedan #1303374 av Zoidar

Geta skrev: Vi får se hur Nissegossen reagerar på sprutan. Sedan vågar vi andra vaccinera oss.


:lol:

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 4 månader sedan #1303375 av zoegas
Det kommer växa ut en till näsa i pannan på Nissegossen. Jag tänker inte vaccinera mig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻