Omröstning: Vaccinera mot covid-19

Omröstning: Bli vaccinerad mot covid-19?

Ja
14 53.8%
Nej
3 11.5%
Har inte bestämt mig än
9 34.6%
Totalt antal röstare: 26
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 3 månader sedan #1313800 av Geta
Även om Covid-19 blåser över och jag är vaccinerad kommer jag nog att leva ungefär som under den här tiden i fortsättningen också.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313823 av Admin1
Ingen har dött av vaccinet än. Däremot har en miljon dött av covid.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1313833 av zoegas
42?? Då ska man ringa 112! Kunnat får hjärnskador och dö mm

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 3 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313837 av krokus
Admin,
det finns de som har dött efter att ha blivit vaccinerade, men antagligen av andra orsaker. 

tyngre.se/artikel/forskning/information-...2-aka-coronaviruset/
Mer
3 år 3 månader sedan #1313839 av Zoidar
Krokus, intressant artikel.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 3 månader sedan #1313900 av Cosmos
Resultaten tyder på att vi har det vaccin som är minst testat, verkligen hoppingivande. Har hört om allergiska chocker och t o m dödsfall i vaccinets spår och att kvinnor är i majoritet. Detta har man rapporterat om så att kvinnor är mer anmälningsbenägna! Alltid detta med anmälningsbenägenhet. Det är likadant med våldtäktsstatistiken. Det finns bara ett land i världen som har fler våldtäkter än Sverige; Lesotho. Hest, nervöst och rabblandes lagar har man försökt mörka denna skrämmande siffra. Plus, det är ju så stor anmälningsbenägenhet hos kvinnor i Sverige. Nina Björk på Aftonbladet kallade det en seger för jämställdheten!!! Jag menar, nog för det finns idioter men detta är i särklass det mest fruktansvärda jag läst. Hur ska hon tilltala de 18.000 kvinnor som blir våldtagna årligen? Att de är jämställda?