Ska börja grodda

Mer
5 år 1 månad sedan #1137810 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ska börja grodda

zoidar skrev: Nisse, tomater vet ej, men chilipeppar i kruka har jag funderat på, så kallade cherry bombs. En kompis har lyckats bra med dem.


Kan ju säga att just tomatfrön passerar opåverkade av tarmen och avloppsvatten som töms längs vägarnas sidor där växer tomater rätt i

Sedan zoidar så kanske du inte känner till att jag har pga att jag tidigare rökte har fått förändringar i munslemhinnan vilket på sikt kan ge cancer, vilket gör att jag fått order om att inte äta starka kryddor bla det du föreslog men jag kan ju driva upp det som tillägg på starka kryddor jag sätter fram på bordet bredvid maten jag bjuder på.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1138813 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ska börja grodda
Jag tror jag får ungefär 200-300g groddar per dag, beroende på sorter. Det är mycket grönsaker för billig peng ;)

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 1 månad sedan #1139104 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ska börja grodda
Testat rödkålsgroddar, fänkål och vetegroddar. Rödkål smakar lite som vanlig kål tycker jag och fänkålen har lakritssmak. Rätt kul!

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 1 månad sedan #1139609 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Ska börja grodda
Jag blev intresserad, vad rekommenderas?

sproutly.se/paketerbjudanden
Mer
5 år 1 månad sedan #1139644 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ska börja grodda
Något för smaken som tillbehör är Picklad rödlök


www.arla.se/recept/picklad-rodlok/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 veckor sedan #1139645 av Miika
Svar från Miika i ämnet Ska börja grodda
Funderar på att köpa en tomatplanta i år igen