Förväntans ångest

Mer
15 år 4 månader sedan #172406 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förväntans ångest
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 4 månader sedan #172407 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Förväntans ångest
Jag tror jag gör en experiment ikväll. Som det verkar på demonstrationsbilden, ska man kunna välja gitarr efter tycke och smak.
Då kommer experimentet, dömer ni gitarren efter utseendet eller hur den låter? Jag tror också ångets handlar om att välja. För oss schizofrena så utmynnar väljandet i att man till slut inte kan välja, då flyr man med svansen mellan benen. Men samtidigt så vill man visa en slags värdighet (dignity) att man uppbär sitt ansikte till sin egen nivå. Det tror jag "utbölingarna" Inte fattar d.v.s dem som själva inte har drabbats av psykiskt sjukdom utan utgår från sin egen (stora) verklighet.Människor snackar skit bakom ryggen, aja baja gott folk, nu är jag den desillusionerade pajken från västerbotten.



Nä, tyvärr vart jag tvungen att spara denna bild i mina dokument, så väljandet utblev sorry.

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 4 månader sedan #172410 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förväntans ångest
Mer
15 år 4 månader sedan #172413 av skord
Svar från skord i ämnet Förväntans ångest
(dignity)
Mer
15 år 4 månader sedan #172416 av aspie
Svar från aspie i ämnet Förväntans ångest

Inwatto skrev: Ånckis?



Ja, sådär skulle Ånckisen faktiskt kunna se ut. Men han är så suddig, nästan gasformad, att man kan inte slå honom på käften, handen går igenom och ingenting händer. Och man kan inte kasta ut ett gasmoln. Man skulle behöva en stor blåsmaskin som används på bygge när man torkar någon del av byggnaden.

Geta skrev:

Dehär figurerna är lättare att hantera, de är också skrattretande, Ånckisen är löjlig när den kommer och stör i onödan.
Mer
15 år 4 månader sedan #172459 av skord
Svar från skord i ämnet Förväntans ångest
ser ni döda personer, att dom ser på er, känner av eller ser dom?