Hur få tillbaka livslusten, glädjen?

Mer
13 år 9 månader sedan #322048 av saara
Tack Admin1, skall läsa senare. Skall umgås på forumet nu först. har du själv haft Cipramil?
Mer
13 år 9 månader sedan #322052 av Geta
Har du nyligen kännt livslust, Saara eller när försvann den?
Mer
13 år 9 månader sedan #322056 av saara
Geta, nog kan jag känna livsglädje och livslust små stunder eller några timmar. t.ex nu är jag ganska glad. Minns livslust har försvunnit med den dagliga värken, då jag inte har fått hjälp för den fast jag har sökt. Jag kan inte säga nåt datum när det hände, för det har blivit värre och värre. Sen har det hänt en massa tråkiga saker härhemma som jag inte kan nämna här. Jag är besviken på mina närmaste. så besviken att jag inte kommer över det verkar det som.
Mer
13 år 9 månader sedan #322057 av Geta
Värk måste vara väldigt påfrestande! :kram
Mer
13 år 9 månader sedan #322060 av saara
Swebuss, jag prioriterar sömn och käk för mycket. Motion saknas numera så gott som helt.
Sen fattas tillräckligt med varierande sysselsättning. kul med vänner som jag skulle träffa på riktigt och att göra tillräckligt med roliga saker.
Mer
13 år 9 månader sedan #322061 av saara
Ja värk är påfrestande och det kostar på då jag märker att mina anhöriga inte förstår hur ont jag har.
Tror att de tycker att jag har blivit självisk, lat och elak då jag inte hjälper dem som jag gjorde förr.
men de får tycka vad de vill. jag lever mitt eget liv och måste försöka orka med det och med mej själv.
:kram :hjärta :hjärta