Älska sig själv

Mer
5 år 8 månader sedan #1080819 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Älska sig själv

Cosmos skrev: Jag hatar mina föräldrar för att de sabbade mig. Men jag älskar inte mig själv heller. Tror det är svårt när man har blivit så skadad.


Jag säger samma sak om mina föräldrar. De har förstört mycket för mig.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
5 år 8 månader sedan #1080824 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet Älska sig själv
Jag skulle aldrig kunna älska mig själv. Jag är förstörd och rutten.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 8 månader sedan #1080826 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Älska sig själv
Förstår att det finns grejer bakom din enormt sorgsna känsla och beteende just nu!? Din kille borde vara mer rättfram mot dig i den situation du befinner dig nu?

Jag tror du kanske kan ha ngn form av psykos nu????

Åtminstone stark depression!! Är det ngn här som kan stötta Lupitia? Du kanske inte inser hur du gradvis har sjunkit in i dig själv.

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 8 månader sedan #1080829 av memphis
Svar från memphis i ämnet Älska sig själv
Lupita, för det första finns det inget som kan "förstöra" en människa. Man kan ha gjort saker man ångrar, inte levt som man borde, men den oförstörbara kärnan som man har är alltid intakt.

Sen undrar jag, om du vänder på det, om din pojkvän var "förstörd och rutten", skulle du inte kunna älska honom ändå? Om du förstår vad jag menar med det, att som man älskar andra bör man kunna älska sig själv.
Mer
5 år 8 månader sedan #1080831 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet Älska sig själv
Jag har stött bort han just nu. Jag vill inte att han också ska bli rutten, jag älskar han för mycket.
Jag är inte i någon psykos eller depression. Det är livet som lagt en förbannelse på mig.
Mer
5 år 8 månader sedan #1080833 av memphis
Svar från memphis i ämnet Älska sig själv
Det är inte konstigt du inte mår bra just nu, efter vad som hänt. Kram och sköt om dig Lupita! Du är inte förstörd och rutten och din pojkvän håller nog med om det så ta hand om varandra.