Älska sig själv

Mer
5 år 8 månader sedan #1080709 av memphis
Svar från memphis i ämnet Älska sig själv
Men om man kan älska andra, varför är det då så omöjligt att älska sig själv? Man måste vara realistisk förstås.
Mer
5 år 8 månader sedan #1080710 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Älska sig själv
Man kan älska sig själv för mycket också. Det kan bli för mycket av det för en liten del.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1080714 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Älska sig själv
Den som älskar sig själv, så är risken större att man blir nedtryckt utav andra istället! För det kan sticka i ögonen på folk om man är för bra. Sen om man av nån anledning inte är så bra i "allt" så är vissa där och tycker det är roligt - eller nåt sånt! I alla fall, jag har en stor erfarenhet i mitt liv av att andra missunnar mig... .
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1080726 av Geta
Svar från Geta i ämnet Älska sig själv
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1080787 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Älska sig själv
Självkänslan hos mig är orubblig jag står för det ingen sätter sig på mig och jag har lärt mig att ge att ge ett svar direkt och inte 10 min senare jag ger svar på tal. någon som känner mig från förr när jag just då, vi hälsade på varan efteråt och hon sade vem talar med sådan pondus, sedan såg jag att det var du. Där stod jag i kritstrecksrandig kostym vit skjorta och slips och skällde på en patient jag kände ju honom från samma avd jag själv legat på

Om jag skulle vara deppad mycket sällan och jag har en positiv syn på mig själv och det är mycket sällan jag deppar ihop

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 8 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1080790 av Geta
Svar från Geta i ämnet Älska sig själv
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.