Hur fungerar era relationer med andra?

Mer
7 år 4 månader sedan #886847 av Admin1
Jag skiljer mig från övriga släkten säger min mamma i och med att jag tänker på andra och inte bara mig själv. Jag kan väl säga att jag länge försökt undvika släkten om jag kan.
Mer
7 år 4 månader sedan #886848 av Geta
Det är inte så att det ligger i min natur att tänka på andra, men jag har
fått lära mig det, när jag jobbat inom sjukvården.
Mer
7 år 4 månader sedan #886884 av Nissegossen
:tänk Jag kanske bryr mig om alltför många. Det om omsorg med dem. www.expressen.se/debatt/sanningen-ar-att-godheten-raddar-liv/

Det gäller oavsett minoriteter, även svenskar som har det svårt försöker jag hjälpa. Ser jag någon stå vid kassan och inte ha pengar till alla varor och de får välja att plocka bort någon vara, ser jag inte på, jag ingriper och betalar för den/de varor personen plockar bort. OBS! Matbutik

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #886887 av Nissegossen
Min släkt hör knappt av sig och alla av dem, är minst sagt, välbärgade.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #886896 av cecilia76
Jag har varit oerhört besviken på att jag inte fick vara hos min biologiska mor och far. Det har präglat mig för mycket. Har inte kunnat släppa in andra in på livet. För hög skyddsmur.
Mer
7 år 4 månader sedan #886940 av Nissegossen
Kram Tjejen! :hjärta :kram

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum