massage

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #44929 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet massage
Jag har lärt mig minut-massage, och dem flesta tycker jag är rätt duktig!
Så den som har lärt mig denna metod, brukar ibland få massage av mig!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 9 månader sedan #44931 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet massage
Jag fick massage när jag fick smärtor i händer och fötter av kramper i samband med tardiv dyskinesi som spridit sig även till händer och fötter... Och jag använde massage för att bli av med känslan av obehag i vissa delar av min kropp efter tvångsvård... sprutor och fastspänning hade skapat kvarvarande obehag som gick bort med några gångers massage...

Tjejen som gav mig massagen var mycket skicklig... det kändes som om hon kanaliserade läkekraft genom sina händer... efter massagen kändes hela kroppen bra och jag av avslappnad samtidigt som jag fick tillgång till mer energi...

Jag kan varmt rekommendera massage till alla som har spänningar i kroppen eller som behöver bli av med obehagskänslor i kroppen... och även till alla som är ensamma och behöver få känna lite beröring.... massage gör att man mår gott!!!
Mer
17 år 9 månader sedan #44944 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet massage
Jag får regelbundet avslappningsmassage via öppenpsyk. Det kostar mig ingenting. Nu är det dock sommaruppehåll men jag hoppas att jag får återuppta detta till hösten. När jag var inlagd fick vi energimassage en gång i veckan. ÅHHH så skönt det var! /A