Behöver vi rutiner?

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213146 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Behöver vi rutiner?
Ryck upp dig karl du kanske behöver ett slag på käften för att du inte ser allt som 'är bra i livet. börja Leva

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213163 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Behöver vi rutiner?
Sier du det til dem med Downs syndrom også? Men de er jo som regel glade og føyelige.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213164 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Behöver vi rutiner?
Jeg tror jeg skal barbere meg. Det er i hvert en rutine.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213169 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Behöver vi rutiner?

IngeF skrev: Sier du det til dem med Downs syndrom også? Men de er jo som regel glade og føyelige.



Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213171 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Behöver vi rutiner?

IngeF skrev: Jeg tror jeg skal barbere meg. Det er i hvert en rutine.

Har klippapparat och behöver frisera mig själv till jul, kan bli i morgon eller på fredag.

Skärp dig, de har rätt inställning till livet, har en medfödd skada precis som du, men de är glada där någonstans har de en inställning till livet, du bör ha samma inställning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213174 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Behöver vi rutiner?
Alle menneskers likeverd er strunt i et meritokrati. At alle har menneskeverd er noe annet. Downs er en superkraft. Alle med Downs kan selvsagt gjøre dette. Det er bare selvtillit og innstilling det står på. Folk på bidrag er bare late og arbeidssky, er moralen. Så en med Downs som var med sin mor på jobb. Hun klarte ikke å finne 5-tallet på kassapparatet.