Behöver vi rutiner?

Mer
4 år 4 månader sedan #1213175 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Behöver vi rutiner?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1213176 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Behöver vi rutiner?

Nissegossen skrev:

IngeF skrev: Jeg tror jeg skal barbere meg. Det er i hvert en rutine.


Har klippapparat och behöver frisera mig själv till jul, kan bli i morgon eller på fredag

Klippemaskin er en investering som gir store besparelser. Men våtbarbering må til.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213180 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Behöver vi rutiner?
Om du har någon som kan klippa dig, ta och sätt dig på en stol i köket, sedan dra fram dammsugaren och låt den som klipper hålla i det korta röret och den som klipper gör som så att den klipper och suger ned det avklippta håret direkt i dammsugaren, men varning håll fingrarna i bägge öronen annars kan det bli att dammsugaren drar i sig hela innerörat förutom att bli döv orsaker det troligtvis stor smärta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1213195 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Behöver vi rutiner?
Tror det er tryggere å sope det opp fra gulvet, blir ikke særlig mye merarbeid av det.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213199 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Behöver vi rutiner?
Arenor machete frei betyder arbete ger frihet. (Arbete gör fri, bokstavligen)

Jag behöver rutiner, men tror det är mer Asperger? Kontrollbehov?
Last edit: 4 år 4 månader sedan by MsTibbs.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213206 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Behöver vi rutiner?
Har man persepsjonsvansker og problemer med eksekutiv funksjon, kan rutiner minske lidelsestrykket. Alle har vel et viss kontrollbehov vil jeg tro, men hos noen tar det helt overhånd.