Mjölk - lugnande?

Mer
3 år 6 månader sedan #1291431 av memphis
Svar från memphis i ämnet Mjölk - lugnande?
Det har varit mitt sömntips genom alla år - att värma en kopp mjölk att dricka. Det funkar jättebra, man blir normalt sett sömnig av varm mjölk.
Mer
3 år 6 månader sedan #1291444 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Mjölk - lugnande?
Jag tycker vanlig mjölk är alldeles för sur. Laktosfri mjölk med oboy, mums!
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1291462 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mjölk - lugnande?
Jag tar olanzapin när jag vill sova. Fungerar jättebra för mej. Mjölk är dessutom inte gott om man inte har kanelbulle till. Mjölk till kaffet brukar jag ha. Men inte bara ett glas mjölk. Dessutom helst vill jag ha kaffe till en kanelbulle. Kanelbulle är det godaste jag vet. Har jag en dålig dag och får en kanelbulle blir dagen räddad. Vissa dagar kan jag äta tio stycken stora kanelbullar på raken.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1291507 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mjölk - lugnande?

Nissegossen skrev: Detta för du var medlem redan då märk väl jag själv blev medlem 12 Nov och du skrev detta den 19 Nov i samma år som jag blev medlem, då 2004. Tror det som står som underrubrik på mina behandlingstips låter som mitt eget men jag tror inte Admin går med på det idag, för inte skulle han säga att det var jag som skrivit det men det är exakt så jag tänker
"Hur jag själv har lyckats må bättre. Publicera här, så kanske du får Nobelpriset!"

Det har stått så sedan starten av forumet 2003 dvs långt innan Nissegossen blev medlem.

Om du inte kan sova kolla att du tagit antipsykotikan. Oftast ingen antipsykotika ingen sömn.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1291515 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mjölk - lugnande?
OK! Lätt avgjort med injektioner är det svårt att INTE ta sin dos som det är med tabletter, men det ligger i det att förut var jag fininställd på en dos, nu har jag en mindre dos pga anledning men kompenserar med en högre dos på medlet jag sover på, då sömnen förhindrar att psykos uppträder dock har jag så låg dos att jag inte alltid somnar när jag vill, men sover senare samma natt. Dock har jag begärt högre dos på medlet jag sover på vilket gör att jag får säkrare att sömnen inträder som jag vill. Ett trixande med medicin då jag inte vill återgå till en högre dos mot sjukdomen då det tar bort något som jag inte kan med den högre dosen. Att återgå till det gamla vägrar jag, då får de ta till tvångsmedel och det innebär krig mot samhället i slutänden.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1291536 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mjölk - lugnande?
"Krig mot samhället" låt mej först samla ihop 20 000 soldater. Så störtar vi alla partier. Nissegossen goes president!

Du kommer nog få sömnmedlet höjd. Varför skulle det vara ett problem menar du? Du måste juh få sova som du ska. Det måste dom juh förstå. Man ska inte måla fan i väggen. För då kan man sätta krokben för sig själv.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.