Mjölk - lugnande?

Mer
19 år 5 månader sedan #5887 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet Mjölk - lugnande?
Jag älskar mjölk och så mycket som jag dricker av det är så är det väl bra-
Mer
3 år 6 månader sedan #1291399 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mjölk - lugnande?

Moonlight skrev: Jag älskar mjölk och så mycket som jag dricker av det är så är det väl bra-


Detta för du var medlem redan då märk väl jag själv blev medlem 12 Nov och du skrev detta den 19 Nov i samma år som jag blev medlem, då 2004. Tror det som står som underrubrik på mina behandlingstips låter som mitt eget men jag tror inte Admin går med på det idag, för inte skulle han säga att det var jag som skrivit det men det är exakt så jag tänker
"Hur jag själv har lyckats må bättre. Publicera här, så kanske du får Nobelpriset!"

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1291407 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Mjölk - lugnande?
Får sur mage av mjölk. Filmjölk och naturell yoggi funkar.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 6 månader sedan #1291409 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mjölk - lugnande?
Att dricka mjölk till maten rekommenderas inte vid diabetes. Mjölk innehåller mycket socker. Vatten är bättre som måltidsdryck.
Mer
3 år 6 månader sedan #1291413 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Mjölk - lugnande?
Mjölk innehåller väl en del melatonin också? Därför blir man avslappnad? :tänk
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1291421 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mjölk - lugnande?
Tillsammans med valeriana som te och honung är milt, så milt att jag skulle ge det till ett barn som har svårt att sova
stegforhalsa.se/7-anledningar-att-dricka...nung-innan-laggdags/

Jag lägger inga aspekter på den eventuella tro hon har men örter verkar hon kunna och sälja www.stjarnorter.se/te/

Jag har kommit fram till att denna sida har mycket om hälsa att säga och borde vara något som om det var en gammal klok gumma man anlitade förr vad det nu var för födsel som kunde om huskurer och som gjorde dekokter stötta i medhavd mortel kokade dekokter och gjorde sjuka friska. Denna borde stadigt ligga på era bokmärken stegforhalsa.se/


Samt denna den är till för kvinnor och innehåller recept på kosmetika från gamla Egypten till våra dagar, men i sammanhanget för vem som helst som vill tillverka något och göra det från grunden om det nu är såpa eller tjära ja, vad du vill och var de finns i naturen liksom steg för hälsa, bägge talar om men säljer inte. Jag talar om, det kan i sammanhanget vara mycket dyrt att få svar någon annanstans ifrån.

Adressen den andra är www.shenet.se/ Oberoende om parfym, kosmetika och utvärtes medel från Egypten till idag - We don't sell, we tell

En annan sida jämte dessa är denna Guld värd när livet hänger på något att äta är denna något att ta med sig och leta mat i naturen www.skogsskafferiet.se/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.