Förutspå framtiden?

Mer
18 år 10 månader sedan #18494 av Q.L
Är det vanligt att ha psykoser där man ser in i framtiden....

Mina psykoser har handlat om det....o i de flesta fall så har de fallit ut sanna.....

O jag hatar att de visar sig vara sanna....för det skär i mitt hjärta....

Det känns verkligen som om att jag är kontrollerad av någon som vill krossa mig o få mig att göra saker som jag egentligen inte vill....

Men tillbaka till ämnet.....har ni några sådana....visioner eller liknande?
Mer
18 år 10 månader sedan #18499 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Förutspå framtiden?
Men det är ju lite lustigt.....det här med att man lixom kan kontrollera tiden...men man kan samtidigt inte rå för allt som händer framför en....men just det är att veta vad som kommer att hända...har du upplevt det?
Mer
18 år 10 månader sedan #18624 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Förutspå framtiden?
Det förekommer för jag har läst att folk på Schizophrenia.com har postat om det också, men jag vet inte hur vanligt det är. Det kan nog även förekomma vid schizotyp personlighetsstörning har jag en känsla av och inte enbart vid schizofreni.
Mer
18 år 10 månader sedan #18630 av Galen
Svar från Galen i ämnet Förutspå framtiden?
Jag pratade/tänkte telepatisk med folk från det förflutna.
  • Guest
  • Besökare
  • Besökare
18 år 10 månader sedan #18909 av Guest
Svar från Guest i ämnet Förutspå framtiden?
Svensk politik är så hopplös att den känns omöjlig att påverka även om man tror sig styra hela världen...
Mer
18 år 9 månader sedan #18915 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Förutspå framtiden?
1of3! Jag har ibland sådana flashar där jag får till mig saker, som faktiskt händer i samma stund jag tänker på det.

Det kan också vara rena förfrågningar om saker och ting till mig, som rösterna frågar om.
Tex Jas-planet som flög över stockholm och störtade. Jag visste inte om att det skulle vara flyguppvisning den dagen. På förmiddagen vid elva tiden så fick jag förfrågan om hur säkert planet är. Jag svarade; bygg ett annex till Wasamuseet och ställ in Jas-planet där, som ytterligare ett exempel på ett svenskt militärteknologiskt misslyckande!

Att det sedan flög den dagen har jag ingenting med att göra, men som sagt var, jag fick en förfrågan men jag sade, Nej!

Det finns vid flera andra tillfällen exempel som jag har varit med om, som jag fått reda på att olyckor har inträffat i exakt samma stund de inträffar!

Detta är mycket läskigt måste jag säga!

Det verkar som om jag har kontakt med det kollektiva mänskliga undermedvetna, och när det inträffar ett större trauma så visar sig verkligheten hos mig. Jag har inte de filtren som "vanliga" människor har, utan det bryter fram hos mitt medvetande och detta är frustrerande och jobbigt.

Detta är paranormalt men det är också något, som ligger i botten av min sjukdom.

Jag själv är ju produkten av något som räddade min far innan jag själv var född. Jag antar att jag måste leva med det, men det är ibland bara för mycket!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum