Förutspå framtiden?

  • Erase
  • Besökare
  • Besökare
18 år 10 månader sedan #18923 av Erase
Svar från Erase i ämnet Psykos
Jag trodde att jag hade telepatisk förbindelse med olika personer.
jag trodde att olika kända personer tog kontakt med mig
genom telepati.-I detta tillstånd var jag i under ca 1 år
Mer
18 år 9 månader sedan #19392 av Graatass
Svar från Graatass i ämnet Förutspå framtiden?
I Sveriges Radios P1:s program Studio Ett säger alla (!) deltagande experter att det som hände i London "var väntat".
Men jag kräver mer av en expert än att den säger att något skulle hända efter att det har hänt.
En expert ska förstås säga till innan något händer. Och om det inte går att förhindra, varna alla som kan drabbas, så att så få som möjligt skadas. Det bör vara skillnad mellan en som kan se in i framtiden och en expert, men skillnaden bör inte vara alltför stor.
Om t ex George W Bush reser till Stockholm och ska passera Slottet klockan 12 på dagen så kommer jag inte att finnas i närheten.
Det är skillnad på överdriven rädsla, fobi, och försiktighet, men jag går inte heller barfota i högt gräs.
Hur försiktig bör man vara?
Är det något man verkligen vill, så bör man inte vara överdrivet rädd.
Man tjänar inte heller något på att skrämma upp andra. Men man kan säga att "jag tänker försöka undvika den faran". Är jag rädd för hundar, så går jag inte där hundar finns.
  • Trötter
  • Besökare
  • Besökare
18 år 9 månader sedan #19395 av Trötter
Svar från Trötter i ämnet Förutspå framtiden?
Jag kan förutspå framtiden.
Jag vet att det blir lika varmt i morgon som idag, phu
Hoppas det inte slår in.
Mer
18 år 9 månader sedan #19403 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Förutspå framtiden?
Författare Niklas
Skrivet: Tor 07 Jul, 2005 6:55 pm

Niklas skrev: Cassandrakomplexet brukar det heta som vill göra gällande att nästa G8-möte ska bombas eller dyl.

Jag tar mig friheten att lägga in din kommentar igen, på grund av gårdagens händelse.
Hoppas du inte misstycker.
MVH. Cassandra
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
18 år 9 månader sedan #19411 av vnv
Svar från vnv i ämnet Förutspå framtiden?
Som sagt: Någon här är synsk...
Mer
18 år 7 månader sedan #21291 av Tolkana
Svar från Tolkana i ämnet Förutspå framtiden?
Brukar ibland få inre maningar, inre visoner, eller drömma konstiga drömmar som oftast är i liknelser. Brukar ibörjan inte förstå vad de betyder, men efter ett tag får jag klart för mig. Och jag är oftast 100% säker till att det kommer slå in, och jag brukar se tendenser som riktas åt det hållet. Och det finns ingen som kan ändra på mitt tankesätt att jag inte har profetisk gåva.