Ni som har haft synhallucinationer

Mer
13 år 4 månader sedan #355585 av tekopp
Detta är ingen tråd där jag undrar vad för synhallucinationer ni har men ni är givetvis välkomna att beskriva det om ni känner det. Det jag undrar är helt enkelt ifall ni någonsin har haft ett tryck mellan ögonbrynen (helst ganska starkt) ungefär inne i frontalloben? Kom isåfall "synhallucinationerna" strax efter detta? Kommer trycket tillbaka till och från och ju fler och frekventare tryck mer "synhallucinationer"?

Heja Karl XII!
Mer
13 år 4 månader sedan #355590 av kosmisk
Hallå vakna! man ska inte analysera hallucinationer, det blir bara värre då!
Det finns inget positivt bara en massa energi som går åt till nonsens!
Förlåt om jag verkar kritisk och jag vill inte starta nåt bråk.
Mer
13 år 4 månader sedan #355611 av Nissegossen
Inget tryck! Ingenting!

Om du själv har det bör du söka läkarkontakt och då röntgen för att utesluta hjärntumör...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 4 månader sedan #355613 av kvinnan
Inget tryck här heller...
Mer
13 år 4 månader sedan #355618 av koi
en.wikipedia.org/wiki/Third_eye

kosmisk - Det här är inte nonsens utan ganska viktigt.

Nissegossen - Jag har redan varit på två magnetröntgenundersökningar (MRI)...

Jag är benägen att tro att folk som aldrig har haft en aktivering i det området har just det hallucinationer. Dvs det folk ser utan att ha haft aktivering där finns inte helt enkelt.

Vi som har haft aktivering och ofta tryck där ser däremot in till andra sidan speciellt då det vi ser kommer efter aktiveringen. Jag tror däremot dessa personer är ytterst få.
Mer
13 år 4 månader sedan #355619 av tekopp
Ett annat sätt att bekräfta att du har ett aktivt tredje öga är att du kan se saker även ifall du stänger ögonen, remote viewing bland annat.

Sen finns det andra regioner som kan aktiveras ex bakom näsan vilket ger andra förmågor.

Heja Karl XII!