Ni som har haft synhallucinationer

Mer
13 år 4 månader sedan #355689 av unGod
tekopp ovan,

det är inte ett obehagligt tryck nej.. men det känns i pannan under huden även i toppen av huvudet och i sidorna av huvudet. har inte forskat om det så jag själv.. vet inte vad det betyder... hur är kundalin???? jag har själv känt extrem värme i ena ögat när jag förstod hur gud talade till mig. och extrem värme i hela hjärnan när jag börjde tänka på gud.. vet inte vad betyder heller... men det sägs ju att änglar är gjorda av värmen i utkanden av eld... funderar på om det är så med mig.. men är inte säker..
hur menar du att du ser mer nu????..
jag själv har massa vanföreställingar om det gudomliga men går knappt att stoppa.. dom här vanföreställingarna tycker jag bara psykiatrin vill stoppa för ingen gillar en gudomlig människa känns det som.. dom hatar oss... som är i kontakt med det gudomliga..
jag har märkt alla gör det,.. och alla försöker förinta oss gudomliga.
. och som du märker är folket på forumet imot oss med för dom är inte på godhetens gudomliga sida... utan kämpar emott os med och hatar oss med... som aalla andra.. DOM FEGA YNKRINGAR..
Mer
13 år 4 månader sedan #355692 av Geta
Jag tycker inte alls att psykiatrin är emot tro.
Min terapeut talade om att hon var med i en frikyrka och
när jag talade med en läkare om det övernaturliga, så
sa han att man kan inte veta vad som är möjligt.
Mer
13 år 4 månader sedan #355693 av unGod
för mig verkar det som att ni shcizoferena har det lätt. inga röst hallicar inga hallicar alls så varför har ni det så lätt och är sjukpansionärer... medans vi psykos sjuka som är knullade inte har det lätt.. mina doktorer förintar min tro försöker minimalisera mig.. så varför är alla rädda för mig och bekämpar mig... och min gudomliga kraft för.. och ni här på forumet pissar på oss som har riktiga problem inte ert lätta skit.. som vem som hels kan leva mää.. vadå skuggor i ögon
vrån.. skit enkelt.. jag har fan hallicar hela tiden och allt är fuckt. feta tanke störningar medan ni nojar över skit grejer.. förklara det för mig..
Mer
13 år 4 månader sedan #355694 av Geta
Vi bedriver positivt tänkande.
Vi är ganska gamla och det värsta var de första tjugo åren.
Då gick jag igenom ekluten i allafall.
Det blir bättre i 40-60 årsåldern.
Mer
13 år 4 månader sedan #355695 av unGod
vaaaa??? fattar ingen ting.. förklar i klar språk så jag fattar.. är idiot med mina psykos grejer.. och ingen vill avslöja nåt för mig.. vadå positivt tänkande...

okok har läst nu lite och era hallicar verkar jobbigt som fan... aight.. inte bara massa skuggor..
Mer
13 år 4 månader sedan #355712 av Nissegossen
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...ic.php?f=1&t=896 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum