Vadå symtom - det spökar ju verkligen!!

Mer
12 år 8 månader sedan #422038 av Gelehallonet
Så roligt med alla svar!

Ja, det är mest synhallucinationer jag har haft tidigare. Jag har förstått att det är ovanligt, men för mig har det alltid varit så. Jag vet inte vad jag ska säga till läkaren nästa gång när hon frågar hur det går på nya jobbet. Jag kan ju inte säga att det spökar, för läkare har en förmåga att inte tro på sånt.

Vi får väl se, jag ska dit en 22e, så kommer jag på någon halvsanning. :rolleyes:
Mer
12 år 8 månader sedan #422052 av killergirl
I början av min sjukdom såg jag nakna lik ligga i gräset bredvid en stig jag brukade promenera på...sen dess har jag inte vågat gå där igen och det är många år sedan...hoppas man slipper det igen...
Mer
12 år 8 månader sedan #422096 av björk
Du verkar sjuk vännen. Inte ska Du jobba då :kram
Mer
12 år 8 månader sedan #422143 av Admin1
Det går inte för dig att byta arbetsplats? Hos större arbetsgivare med många arbetsplatser kan den möjligheten finnas.
Mer
12 år 8 månader sedan #422256 av Gelehallonet
Jag tror att det är svårt att byta när jag bara är timmis. Grejen är också att det här är ett jobb som jag drömt om i säkert 10 år, och nu har jag fått det! Jag vill ju fixa det. Nu har jag i alla fall kommit på vad jag ska säga till läkaren. Om hon frågar "ser du någonting nu" så ska jag svara (med ett skratt) "ja, inget som inte alla andra också ser". *skratt*

Det borde funka!
Mer
12 år 8 månader sedan #422258 av Geta
Det måste vara en masspsykos?