Vadå symtom - det spökar ju verkligen!!

Mer
12 år 8 månader sedan #425736 av Utomjordingen
mmmm… Killergirl… känner igen det där. Vi har inte alltid det så lätt när det gäller det där. Som att ha telepatisk kontakt (visar i den inre verkligheten) med utomjordingar är rätt så plågsamt. Typ, trakasserar, psykar genom att de vill visa telepatisk för en, tillexempel: ”nu ska vi se hur mycket du har tagit in (tagit in tillexempel med ögonen och öron)” och ”jag tror att du är god men vi får se”, ”nu ska vi se när du ska dö (och tittade mot stjärnorna som om det kunde säga när jag ska dö) ”nu tror jag att du vet att vi utomjordingar vet om alla”, ”nu ska vi se vad du är för en” och så vidare och så vidare… Ibland är det som utomjordingar/en vill att jag ska dö och ibland inte. Utomjordingar har också visat för mig i mitt inre hur dessa kan döda telepatiskt sett… visat för mig i mitt inre hur allt är riggat… att dessa lätt kan manipulera människors öde med mera med mera. Så händelserna inifrån - den inre verkligheten - är ett privat helvete för mig ibland eller rättare sagt för det mesta.
Mer
12 år 8 månader sedan #425737 av Traxerity
Spöken är andar som inte direkt har gått vidare. Alltså om dom hatar något eller blev dödade av någon nära släkting så kan dom stanna kvar på jorden tills deras hat är borta. Dessa kallas för Poltergeister eller andra ord Hämndlystna andar.

Utomjordingar finns såklart också eftersom vi är inte den ända planeten i galaxen och det skulle vorit intressant att få prata med någon från annan planet och höra hur deras syn på saken är genom en avkodar maskin.

Själv har jag haft något liknande väsen om hämndlysten ande för att när jag var yngre så blev jag strypt när jag var ensam hemma och ingenting var där framför mej men jag kunde känna hur halsen kvävdes upp emot elementet. Jag var då 11 och jag är fortfarande paranoid i mörker. andra ord skotofobi(mörkerrädsla)

Så alla som säger emot detta är bara ignoranta emot den andliga världen.
Ignorant betyder olärd eller att inte ha kunskap.
Mer
12 år 8 månader sedan #425738 av Utomjordingen
Traxerity... vad jag har förstått så lever du inte i "DET" (andlig realitet) hela tiden som jag och Killergirl med flera gör... och vad glad för det.
Mer
12 år 8 månader sedan #425739 av Traxerity
Jag lever mitt i mellan. Min spirituella sida skyddas av herren alltså jesus men jag går inte och predikar inför allihopa om det. Det är mer som ett heligt skydd.
Jag tror på andliga världen och jag tror på utomjordingar.

Har dock blivit utsatt flera gånger av detta väsen för att det har känts som om någon har tafsat på mitt hår och rygg och sådant när jag försöker sova. Rena pervers spöket.
När jag inte sover på länge så kan min syn gå sned också. Har dock sett några gånger en svartvingad ängel i rummet.
Mer
12 år 8 månader sedan #425741 av Utomjordingen
Ok. Men jag menar särskilt: hörselhallucination "röster" "telepati" har du i alla fall inte eller?. För det är "rösterna" som finns mer eller mindre hela tiden som är väldigt jobbigt och påträngade.
Mer
12 år 8 månader sedan #425743 av Traxerity
Nej men synen har jag endast när jag har inte sovit på länge för att då sparkas min andliga sida in. Men jag har inte hörsel telepatin som ni pratar om.

En gång sov jag inte på 2 dagar slutade med att ängelen kom fram igen och det ristades "Spring" på väggen. Ingen rolig syn men jag klarade av att sova sedan resten av natten.

Så ni har både hörsel och syn. Jag har bara synen. så ni har 2 gånger värre än mej. Kan förstå det.