Vadå symtom - det spökar ju verkligen!!

Mer
12 år 8 månader sedan #425745 av Utomjordingen
Vad glad att du inte har hörselhallucination - toppen alltså. Annars, så har jag haft stort sätt alla dessa hallucinationer en gång i tiden (våren 1990). Som smak, känsel (strålar som riktas mot en och ger ifrån en häftig smärta), syn, lukt - hallucinationer. Idag har jag hörselhallucination och ibland också synhallucination. Det är det som jag uttrycker idag som "DET".
Mer
12 år 8 månader sedan #425748 av Traxerity
Började få dessa synbilderna i senare stadiet av högstadiet då jag satt uppe dygnet runt kanske fick 5-10 timmar sömn och var uppe 20-30 timmar. På den tiden lira man också world of warcraft så det var inte direkt nådigt med sömn. :fiol

Fast då var det mest bara att lampan böjde sig och sådant. Nu är det mest andliga synbilder. Tror det har insomni att göra.

INSOMNIACS FTW why? BECUZ WE ARE LUNATICS! :twisted:
Mer
12 år 8 månader sedan #426431 av killergirl
Andar har aldrigt skrämt eller varit otrevliga mot mig..dom är där jag känner dom och accepterar det...känner även när mina nu avlidna katter kommer och hoppar upp i sängen och läger sig känns barar trivsamt..Men dom här jäkla utomjordlingarna är dom som skrämmer mig dom är onda säger och gör onda saker osv... :(