Dom där jävla djuren!!!

Mer
12 år 7 månader sedan #431463 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Dom där jävla djuren!!!
Är du säker på att du inte har något djur i väggarna? Typ möss eller insekter?
En gång hade vi en ekorre som var sur och sprang runder inuti taket så vaktmästaren fick dra hit ett gäng undersökare som fick ta bort ekorren.
Mer
12 år 7 månader sedan #431596 av trixie
Svar från trixie i ämnet Dom där jävla djuren!!!
Ja, alltså det ena "Djuret" är jag säker på att det inte finns. Jag har ropat på min man en miljon gånger för att han ska hjälpa mig att lokalisera det och han hör det inte. Jag vill ju få ut det ur väggarna!!! Inte heller om vi ligger och läser och jag hör Djuret så hör han det. Det är också så att jag bara hör Djuret när jag har ångest, är uppvavad, har läskiga tvångstankar eller vaknar ur en fruktansvärd mardröm. Bara då. Inte när jag mår bra, är avslappnad eller tycker att livet känns normalt. Det la jag inte märke till förrän jag hört det till och från i flera månader. Först nu för ett par veckor sedan som jag insåg hur det låg till.

Sedan kan vi så klart ha möss på vinden också. Det skulle inte vara så konstigt.
Mer
12 år 7 månader sedan #431615 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Dom där jävla djuren!!!
Antar att det är inbillningar av något slag. Kan vara orsakat av stress så försök meditera eller ta ett bad med olja i. Kanske lyssna lite på lugn musik så att det inte stör dej. Om det är så det är ett djur där så bör du kontakta något gäng som kan gå dit och inspektera saken.
Mer
12 år 7 månader sedan #431660 av trixie
Svar från trixie i ämnet Dom där jävla djuren!!!
Ja, jag brukar lyssna på musik. Kanske är jag lite dålig på att välja just avslappnande musik när jag är i uppvarvat tillstånd. Bakläxa på det! Bad låter också nice.

Jag ska nog mer försöka att INTE boka in någon som kommer och tittar på mitt fantasidjur när jag har panikångest. Om det ens är några möss på vinden så gör det ju inte något? Mitt jobbiga djur är nog läkaren bäst på att skrämma bort!
Mer
12 år 7 månader sedan #431686 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Dom där jävla djuren!!!
Ett annat sätt att undvika höra röster vid insomnandet är att sätta på soft musik eller avslappningsövningar, som slår av sig själv efter en timme. Det kan göra att man inte hör röster.
Mer
12 år 7 månader sedan #431845 av trixie
Svar från trixie i ämnet Dom där jävla djuren!!!
Har en mp3 spelare med soft musiklista för uppvarvade tillfällen. Dumt nog vill jag bara höra arg musik då. :rolleyes: Men jag kan ju alltid skriva en lista som jag kan försöka att vara insiktsfull nog att följa. Avslappningsövningar borde ju också gå att fixa till mp3-spelaren.