Skrik

Mer
19 år 10 månader sedan #1794 av scorn
Skrik skapades av scorn
[i:1xva8avr]Det skriker igen, allting gastar i mitt huvud. Vet inte vad jag ska göra, min familj ser oförstående på mig och undrar vad jag sysslar med. Vaknade i full panik i natt, ville hoppa ut genom fönstret. Men jag hittade inget handtag. Istället slog åskan ner framför mina ögon. Tyckte jag såg tusen kårpar komma flygandes. Kanske skulle lyssna på min psykolog och psykiater om inläggning. Det kanske inte skriker där, det kanske är tyst. Känns som att livet är slut fast jag bara är nitton. Slut, det är så jävla slut. Måste ut och gå, det skriker inte där. Vid sjön skriker det inte. Varken tid eller rum. Förlåt för ett patetiskt ämne, jag är sysslolös.[/i:1xva8avr]
Mer
19 år 10 månader sedan #1795 av Johan
Svar från Johan i ämnet Skrik
Ring till din läkare, teurapeut eller dylikt så de kan justera medicin alternativt erbjuda annan vård. Om du behöver någon att prata med se Admin1's svar i nedanstående tråd:

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...ic.php?f=1&t=147 [/url]<!-- l -->

Jag håller tummarna för att du tillfrisknar!
Mer
19 år 10 månader sedan #1796 av scorn
Svar från scorn i ämnet Skrik
Jag kan inte använda telefonen, datorn är min enda form av kommunikation. Ätit fluanxol i en månad nu, är lugnare men inte bättre. Biter mig i tungan för att det skriker så högt, musklerna knyter sig, näsan blöder. Jag kan inte använda telefonen.
Mer
19 år 10 månader sedan #1798 av Johan
Svar från Johan i ämnet Skrik
Jag går in på chatten och väntar på dig. Jag kan ringa åt dig om du vill.
Mer
19 år 10 månader sedan #1799 av Johan
Svar från Johan i ämnet Skrik
Om du har familj eller liknande i närheten så be dem att ringa psykiatriska mottagningens journummer i din nuvarande stad.
Mer
19 år 10 månader sedan #1804 av Johan
Svar från Johan i ämnet Skrik
Jag gick ur chatten nu men skriv gärna hur det går för dig här. Om det är något jag kan hjälpa till med så säg bara till. Jag läser meddelanden här regelbundet. Hoppas du tillfrisknar!