Har ni nån gång sett en demon?

Mer
11 år 1 månad sedan #567517 av Eos
Vit med ett jättestort gap med hundratals sylvassa och långa tänder. Den kom ut ur väggen och försökte sätta tänderna i mig. Annars var den väldigt spöklik. Kanske demoner inte ser ut så fast min gjorde det. Den hade även händer med långa klor och den sträckte sig mot mig. Jag var vettskrämd och flydde tvärs över rummet.
Mer
11 år 1 månad sedan #567519 av maria-w
Lite olika: en Var liten och grön och satt i taket, en såg ut som ett svart moln av rök i form av en hotfull man, en såg ut som en ovanligt lång man som stod och stirrade på mig, ibland har det varit en liten flicka som stått och stirrat.

Det som varit gemensamt för alla upplevelserna är att jag blivit väldigt rädd.
Mer
11 år 1 månad sedan #567632 av koi
Jag såg demoner som kom ut genom väggarna när jag var inlagd. De var skelettiga och hade röda ögon.

Hade även en skugga som följde efter mig. Såg den aldrig jättetydligt. Men jag vet inte om den ska klassas som demon. Den var med mig överallt och viskade till mig.
Mer
11 år 1 månad sedan #567639 av Geta
Har ni behov av att tro på demoner?
Mer
11 år 1 månad sedan #567650 av Nissegossen
He, he det har suttit ett antal personer i soffan jag hade här och de var inte skrämmande, de såg ut som folk gör mest, men de satt där och jag såg dem och det var både äldre och yngre tex en äldre kvinna som satt och stickade och där var några stycken till, en ung grabb bla.

Inte bara jag har sett dem utan det var en jag känner som kom hem till mig och satte sig i min andra fåtölj jag har här vid mina datorer och hon som var lindrigt nykter fick se dem och vips hade hon fått tag i en hushållsrulle som stod i närheten och den kastade hon rätt i min soffa och utbrast; Vad Faan glor ni på!!!? Jag hade inte berättat om dem i soffan för henne.

Soffan var gammal och nedsutten så numera är den utburen och slängd. Men den var intressant, för på den kunde jag ligga och hjälpligt navigera min dator där ifrån och se på film tex.

Jag vill inte kalla dem demoner och hade de suttit här i verkligheten hade jag kunnat umgås med dem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 1 månad sedan #567652 av spasy

Hade även en skugga som följde efter mig. Såg den aldrig jättetydligt. Men jag vet inte om den ska klassas som demon. Den var med mig överallt och viskade till mig.


Så har jag det också, men jag tror inte det är någon demon.
Ingen skugga men en känsla och så denna kyla som finns där.

Har ni behov av att tro på demoner?


Det är inget behov, men de finns där.
Kalla dem vad man vill, demon eller något annat.