Har ni nån gång sett en demon?

Mer
11 år 1 månad sedan #566545 av Admin1
För länge sedan såg jag en skugga i hallen, men det är allt jag sett. Har aldrig sett demoner eller känt att de existerar.
Mer
11 år 1 månad sedan #567137 av krokus
Det var demoner eller något annat som "spökade" hos mig för ett antal år sedan. De kom när jag skulle sova. Det var inte alltid jag såg dem men jag "kände av deras närvaro". De kunde läsa mina tankar och de förde över sina tankar till mig. De skulle kidnappa mig. Hur läskigt som helst!
Mer
11 år 1 månad sedan #567173 av maria-w
Ja men de har försvunnit nu. Jag bad mina vänner be för mig. Tror inte att de finns hemma hos mig längre.
Som jag sagt tidigare tror jag på samarbete mellan kyrkor och psykiatri. Människans inre är så komplext.
Mer
11 år 1 månad sedan #567183 av Geta
Jag tror inte att sjukvården får syssla med exorcism.
Mer
11 år 1 månad sedan #567184 av softice

maria-w skrev: Ja men de har försvunnit nu. Jag bad mina vänner be för mig. Tror inte att de finns hemma hos mig längre.
Som jag sagt tidigare tror jag på samarbete mellan kyrkor och psykiatri. Människans inre är så komplext.


visst är vi komplexa, men det kan man hantera utan ett samarbete med kyrkor. tror att det skulle skada mer än hjälpa om man mötte olika samfund inom psykiatrin. vilka skulle du inkludera?

"vetenskap och beprövad erfarenhet" - tror att mycket klokhet och insikter om människan kan rymmas inom den beprövade erfarenheten. tyvärr kan väl en tro på bara vetenskapen skada, det har jag mött själv.
Mer
11 år 1 månad sedan #567185 av Tikki
Jag har stått ½ meter från Carl Bildt en gång. :twisted: