Synhallisar? Berätta vilka ni har!!

Mer
7 år 5 månader sedan #880287 av Nissegossen
Palle
[youtube:1ynj98bf]I_FB9bwyp6M[/youtube:1ynj98bf]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 5 månader sedan #880290 av MsTibbs

Amandara skrev: En man, som jag upplevde kom från en parallell värld....stod bakom mig och skrämde formligen skiten ur mig. Då mådde jag usligt.


Har sett demon från parallellvärld. Och blå utomjordingar från långtbortifrån. I väggen.
Mer
7 år 5 månader sedan #880293 av Nissegossen
Palle
Här har suttit i min dåvarande soffa, där det var knökat med folk både unga och en gammal kvinna satt och stickade. Det var en kvinna här en annan gång och hon var lindrigt nykter, hon tog upp en hushållsrulle och kastade den i soffan och sade; Vad vad fan glor ni på.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 5 månader sedan #880296 av Nissegossen
Fast det går ju inte att lacka ur, då de sitter där de sitter. Bryr mig inte, då de inte gör mig något, men man blir trött av intresset.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 5 månader sedan #880303 av MsTibbs
Vad får dig att tro att mina utomjordingar såg ut som dem i tvn? Det gjorde de inte. De såg ut som bäbislena 35-åringar i blå sömnlösa sidenklädnader. Är Bibeln emot tanken på utomjordingar? Vart isf? Jag har inte läst endera vad jag kan minnas mig.

Den rödhudade varelsen var senig och mager med vassa trekantiga tänder och spetsiga öron. Han osade ondska och hade en iskall andedräkt. Demon är det närmsta ordet jag känner till. Har du ett bättre förslag?
Mer
7 år 5 månader sedan #880311 av MsTibbs
Jag undrar varför inte det kan finnas utomjordingar? Konstigt med så många planeter och bara någon form av liv på en?