Osäker

Mer
17 år 10 månader sedan #42290 av villbort
Svar från villbort i ämnet Osäker
Jag tänker aldrig ta kontakt med psyk igen, jag vågar inte ens gå i närheten av deras hus. Det blir inte bättre av det. Jag kan inte lita på dom, dom vill låsa in mig.
Jo jag har det men jag vågar inte sova, jag vill inte förlora kontrollen. Eller jag vet inte.
Förlåt jag vet inte.
Mer
17 år 10 månader sedan #42293 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Osäker
Unna dig att sova... ta en sömntablett om du har hemma... du kommer att känna dig bättre i morgon om du har sovit under natten...
Mer
17 år 10 månader sedan #42294 av villbort
Svar från villbort i ämnet Osäker
Tack, ni är så snälla :)
Jag tror att jag vet vad jag ska göra nu :)
Mer
17 år 10 månader sedan #42351 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Osäker
Hoppas att det blir bättre för dig. Vad tänker du göra förresten? Om du har kvar dina gamla mediciner som du blev rekommenderad tidigare kunde du ju testa dem för att se om det blir bättre. Jag misstänker att det kommer att bli det.
Mer
17 år 10 månader sedan #42441 av villbort
Svar från villbort i ämnet Osäker
Det blev inte bättre :/ Hade tänkt gå hem till en vän och sova, där jag känner mig lite mer trygg men så blev det inte. Jag vet inte hur länge sen jag sov sist nu.
Men dom hjälpte inte sist jag hade dom, det enda som hände var att jag blev som en zombie och skakig i hela kroppen. Då borde dom väl inte börja hjälpa nu om dom inte gjorde det förut? Eller kan dom det?
Mer
17 år 10 månader sedan #42472 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Osäker
Svårt att säga hur du skulle reagera denna gång på medicinerna, men du borde sova bättre om du tog Risperdal och flunitrazepam. Båda två av dessa mediciner påverkar sömnen positivt och flunitrazepam är ett sömnpreparat.
De bästa vore dock om du sökte vården så att de kunde prova ut andra mediciner, som kanske passade dig bättre. Du har ingenting att frukta från dem utan de vill bara hjälpa dig.