Avlyssnad mobil

Mer
6 år 7 månader sedan #974852 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Avlyssnad mobil
Det bevisar inte att din mobil var avlyssnad men det var ju bra att du slapp känna dig övervakad.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
6 år 7 månader sedan #974854 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Avlyssnad mobil
Ja, jag minns också att jag såg väldigt mycket polisbilar omkring mig för några år sedan... Överallt var de.
Mer
6 år 7 månader sedan #974855 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Avlyssnad mobil
För mig är inte poliser fienden. De får avlyssna bäst de kan. De kan säkert en del om datorer som jag inte känner till. Jag vet bara att dagens datorer är så snabba, att man märker inte den lilla procenten extrabelastning en spionprogramvara gör. Man får försöka klara sitt vardagsliv utan att bry sig om övervakning.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
6 år 7 månader sedan #974861 av Geta
Svar från Geta i ämnet Avlyssnad mobil
Poliser är inte fiender för mig heller. Jag är tacksam för den gången som de hämtade mig och körde mig till psyk, när jag var psykotisk. De tog det så varligt.
Mer
6 år 7 månader sedan #974863 av Carmen Al Kebab
Svar från Carmen Al Kebab i ämnet Avlyssnad mobil
Inwatto, Sverige har en bra ekonomi, du eller jag vet inte i detalj vilka underrättelsetjänster vi har... Vi får vara glada att vi inte bor i USA.
Mer
6 år 7 månader sedan #974866 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Avlyssnad mobil
Nog finns FBI och CIA i Sverige också. FBI för att söka kontraspioner och CIA för att söka information. Tror dock inte att de hittar något intressant bland psykfall. Dessutom lär det vara mot någon FN-konvention att spionera på civilpersoner.

Prata inte med hat i munnen!