Hur förhåller ni er till er sjukdom?

Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1083382 av Utomjordingen
Ja, jag håller med Dig Admin1. Som sagt, en del har sagt att det är någonting fel på min mamma - kan bara hålla med min kvinna och mitt X som sa det om min mamma.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1083384 av Geta
Mina anhöriga låtsade inte heller om min psykiska sjukdom. Det förväntade sig att jag skulle klara ett jobb som andra. Därför spelade jag frisk i många år. Det blev jobbigt i längden.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1083560 av Utomjordingen
Tänkte, hur tror Ni min mamma kände sig när jag var med om en riggad trafikolycka när jag var 5 år gammal? Inte kanske så konstigt att hon inte kunde vara en vanlig mamma under min uppväxt med henne efter den händelsen.

Hon min mamma kunde väl inte må bra efter den händelsen - hon kanske önskat att jag lika gärna kunde dö/dött... .

Min mamma hade också behövt ha hjälp på 1970-talet men som hon aldrig fick! Tyvärr så var hon vänster hållet under min uppväxt - och då blev det som det blev.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1083585 av Admin1
De flesta var vänster under 70-talet, men värst var studenterna.
Mer
5 år 7 månader sedan #1083586 av memphis
Jo tack, jag vet! Själv växte jag upp med kommunistiska föräldrar på 70-talet. Var lite speciellt. Men de har båda ändrat sin åskådning sen dess tack och lov.
Mer
5 år 7 månader sedan #1083594 av Geta
Det var inte underklassens ungdomar som var vänster på 70-talet utan överklassens. De ville puffa på arbetarna, så att de skulle göra revolution och överta produktionsmedlen. Jonas Sjöstedt (V) är inne på samma tankar idag.