Tips, budskap

Mer
5 år 8 månader sedan #1076649 av wasp
Svar från wasp i ämnet Tips, budskap
Geta skrev något om grandios. Är det inte så då? Ibland för länge, länge sedan kände nog jag likadant innan jag fick medicin. Numera så känns det inte så!
Mer
5 år 8 månader sedan #1076654 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tips, budskap
Det sägs att det är för att man känner sig som en loser som man måste blåsa upp sig själv.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 7 månader sedan #1091369 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Admin1, jag har startat två trådar om samma sak, den ena bör tas bort. Lite onödigt av mig, ursäkta.

Alla budskap jag får handlar om död. Jag hittade ett papper i köket med boendestödet imorse och det var tre notiser om min syster, var begravningen hållits och sånt. Nyss ringde kompisen. En kille han kände o som jag varit inlagd med hade hängt sig för ett par år sedan. Inne på avdelningen! Han hade lite dålig kontakt med honom på slutet och fick reda på det nyligen. Bara död, hela tiden död. Jag vill vara ifred, dricka lite läsk och vara på Internet utan att plågas, förföljas. Men nej, jag är sinnessjuk. Det där pappret jag hittade imorse var en synhallucination och samtalet jag fick från kompisen var en hörselhallucination.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 7 månader sedan #1091524 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Men det slutar ju aldrig. Jag kollade in lite fotboll och googlade sen på kanske tre personer jag undrade lite över. Två av dem hade sjukdomar, den ena riktigt allvarlig. Det här är ju inte klokt.
Mer
5 år 7 månader sedan #1091526 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Tips, budskap
Det är nog vanligt att man ser det man söker. Jag kommer ihåg när jag var psykotisk för 10 år sedan att jag såg antikrist överallt. Hade felaktigt trott han är fiende, och då blev det alla möjliga uppdykande av honom.

Du ser döden som en fiende, en vanlig och sund inställning, och då kan det bli att man ser död överallt. Jobbigt. Vet inte om det går över med tiden eller att man blir "mättad" och därmed inte så intresserad av ämnet.

Prata inte med hat i munnen!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1091885 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Ja, så är det. Nu hände det igen. Jag kollade på Ångmaskin och snubblade över detta: När en skald begynner yra,/ rasar'n mer än andra fyra,/ som stängs in i dårehus.

Fast den var ju bra. Lite oskyldigt, sånt kan jag ta.
Tillägg: Jag ser utan att söka, det är ett rätt stort problem.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Fantasio.