Tips, budskap

Mer
4 år 2 månader sedan #1225433 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tips, budskap
Jag tänker att denna kris kanske för något gott med sig. Jag vet inte vad ännu, men kanske att bli fri från mediciner. Det kan bli en kedjereaktion. Tar jag inte litumet, så behöver jag inte levaxinet. Utan litium et kanske mina livsandar återvänder och jag blir mer spirituell igen. Jag kanske dammar av mina buddhistiska böcker och börjar meditera. Det kanske blir en nystart detta! Kris betyder ju möjlighet på kinesiska! Och jag ska titta in i österländska ögon, och vara mycket lycklig. Eventuellt.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1225443 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Tips, budskap
"Kris betyder ju möjlighet på kinesiska!"

gick du på den lätta? Djävulen tar kontroll över språken

Mer
4 år 2 månader sedan #1225444 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tips, budskap
Du är sannerligen fixerad PW. Kan inte vara lätt att ha sån dålig kontroll utan fast i satans garn är du.
Mer
4 år 2 månader sedan #1225448 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Tips, budskap
Predikaren, tredje kapitlet innehåller en förklaring.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1225451 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Tips, budskap

memphis skrev: Du är sannerligen fixerad PW. Kan inte vara lätt att ha sån dålig kontroll utan fast i satans garn är du.

fixerad? för att jag rättar dig?

menar du att rättande av andras felaktiga påstenden är tecken på fixering?

är fixering något negativt enligt dig? och är det isf något du jobbar mycket med själv, eftersom du , åtminstone försöker eller vill få ett sken av, att du rättar vad jag skriver i mina poster.
Mer
4 år 2 månader sedan #1225454 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tips, budskap
Erkänner du inte ens att du är fixerad vid djävulen. Du nämner ju hin håle oftare än en djävulsdyrkare!