Tips, budskap

Mer
4 år 5 månader sedan #1205058 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Tips, budskap
Visst får du budskap. Men, vad är källan? Kan du lita på att de vill dig väl eller struntar i hur det går för dig?

Tycker det är mindre ensamt i världen när det finns en osynlig värld som följer med.

Prata inte med hat i munnen!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1205062 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Jag vet inte vad jag ska tro, Inwatto. Men jag tror att de döda tittar till oss. Och tänk om de hjälper oss. Men jag vågar inte försöka få kontakt med andra sidan.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205063 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tips, budskap
Börja inte leka med anden i glaset och sådant liknande. Då kan ondska slinka in i vår värld, har jag hört av ett medium.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1205066 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Ja, där håller jag med Inwatto och dig. Anden i glaset och sådana där ouija-brädor, eller vad det heter är inget för mig.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205073 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Tips, budskap
Predikaren 9:5 Svenska 1917 (SV1917)

^5 Och väl veta de som leva att de måste dö, men de döda vet alls intet, och de hava ingen vinning mer att vänta, utan deras åminnelse är förgäten.


Lukas 20:38 Svenska 1917 (SV1917)

^38 Och han är en Gud icke för döda, utan för levande, ty för honom leva alla.»

Jesaja 8:19 Svenska 1917 (SV1917)

^19 Och när man säger till eder: »Frågen andebesvärjare och spåmän, dem som viska och mumla», så svaren: »Skall icke ett folk fråga sin Gud? Skall man fråga de döda för de levande?»

Johannes 11:25 Svenska 1917 (SV1917)

^25 Jesus svarade till henne: »Jag är uppståndelsen och livet. Den som tror på mig, han skall leva, om han än dör;
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205165 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tips, budskap
Har man psykossjukdom skall man försöka hålla sig till verkligheten och inte tänka på det övernaturliga och konspirationsteorier.