Tips, budskap

Mer
5 år 4 månader sedan #1114502 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tips, budskap
Atma, det har med ande att göra, du kan läsa av kroppsspråket för att få ett hum om vad det visar, både hos dig och honom, sedan om ni är i samma ande så händer det att man där får höra inom sig vad den andre vill och tänker. Jag satt på bussen ned till stan. Det klev på en man, han var ung och kvinnan också. De satte sig mot mig på bussen och jag sade till honom du bor inte i stan du är en typisk teknokrat du studerar på Chalmers och till kvinnan sade jag du är sjuksköterska. Han sade klockrent men kvinnan sade jag är inte sjuksköterska men jag har studerat till det. Men blev inte godkänd. Det kröp fram att hon var personligt assistent. Allt det på de första 7 sekunderna efter att jag sett dem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 4 månader sedan #1115895 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Jag har fastnat på två årtal: 1848 och 1987. Jag har vidare certain traits som bubblar upp, jag är som ett tidigare jag. Ett praktexempel på symptom, men här är det verkligt. Jag har tjatat och tjatat om mina "grejer" när jag träffat psykiatrin och de ser bekymrade ut och ger en erbjudanden om inläggning. Vad fasen, jag fick schizofrenidiagnos av ren lathet från läkare. Här kom det en man med förmågor, det är sjukt, så måste det vara.

Du är en människokännare, Nissegossen, men förmågor har du inte. Det ska du vara nöjd och gla' över.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 4 månader sedan #1116508 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Jag såg en film häromkvällen, första gången jag såg en hel film på Youtube. Det blev två rediga "tecken", inget medvetet sökande frånn min sida. Jag skrev till syrran, jag hade äntligen bevis. Fick bla, bla, bla till svar. Hon ser minsann nyktert på tillvaron; Man är galen om man tänker fritt. Och för kanske en halvtimma sedan blev det ett roligt "tecken" (vad ska man kallad det?) om min pappa. Jag la ut det på Facebook. Jag ska träffa mamma o pappa klockan två. Lite oskyldiga saker är bara intressant, jag besväras inte. Men när det handlar om död blir det jobbigt.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1117765 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Tips, budskap
Jag fick ett tecken för cirka ½ timme sen men jag vet inte vad det kan betyda mer än att det kanske är ett tecken. Tecknet var när jag precis såg julgranen i köket så tändes en röd julgranskula i julgranen utav sig själv. Notera att det vara var bara en röd julgranskula som tändes av nästan 20 lysande julgranskulor som var släckta. Man måste använda fjärrkontrollen för att tända och släcka lysande julgranskulor vilket jag eller någon annan inte gjorde.

Hm, minns nu att detta har hänt tidigare år med julkulorna. Vad kan det betyda tro?

300
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1117813 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tips, budskap
Det kanske var en synillusion. Vid synillusioner kan ljuset bli starkare t.ex.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1117825 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Tips, budskap
Nej, Admin1 - det hände samma sak idag också att samma röda julgranskula tändes. Rättare sagt för några minuter sen - så därför skrev jag om det nu igen. Har ännu inte tänt hela julgranen men ska göra det nu. Berättade för min kvinna men hon säger att det inte kan vara ett tecken utan det måste vara teknisk fel eller hon skämta att det är att julgranen som vill bara blinka till mig. :wink:

Jag börjar också tro mer att det är nåt teknisk fel ibland med mina lysande julgranskulor... .
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.