Tips, budskap

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 5 månader sedan #1107202 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Heaven sent me an angel and she won't leave my side. Men vem klagar?
Mer
5 år 5 månader sedan #1107220 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tips, budskap
Bibeln Klagovisorna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 5 månader sedan #1107554 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Jag googlade på skådisar och regissörer. Läste om Tony Scott (hette han väl?) som hoppade från en bro, tog sitt liv. Klickade mig vidare till broar världen över folk hoppar från. Säger strax efter åtta till mitt sällskap att nu börjar "Vetenskapens värld", som denne ville se. Handlar om självmord. En man som hoppade från en bro i USA o överlevde var med en hel del. Detta medan jag var inne på sida om de där broarna. Jag visste inte vad programmet skulle handla om.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 5 månader sedan #1107817 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
En gång fick jag för mig att ropa "svischt" och göra en gest till en kompis. Han bara tittade på mig. Han hade sett TV-serien "Smash" dagen innan. Det jag gjorde var från serien. Jag hade läst hans tankar.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 4 månader sedan #1109815 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Jag grunnar på att ringa vårdcentralen. Kollade upp öppettiderna och klickade mig in på en sida bara för att vara säker. En av två verksamhetschefer, eller vad det stod, hade naturligtvis samma ovanliga, utländska namn (även i hans land) som den fd arbetskamrat jag umgås med. Ett och annat tips kan jag ta, men inte varje dag. Och inga trevliga tips är det.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 4 månader sedan #1110845 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Jag kanske slant lite på knapparna när jag var inne på Facebook, men tror inte det. Det bara dök upp en gammal bild på mig som jag antar syrran tagit, är i hennes första lägenhet. Plupp! Den sparade jag. Och nu sjunger Monty Python om sjukdomar, i detta nu.