Rösthörarutbildning

Mer
5 år 3 månader sedan #1119689 av harrypotter
Svar från harrypotter i ämnet Rösthörarutbildning
Det med anhörigutbildning, det är guld värt.
Mer
5 år 3 månader sedan #1119692 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Rösthörarutbildning
Harrypotter, vad bra att du lyckats hantera rösterna med hjälp av KBT. Det låter väldigt bra. :hjärta Vet inte vilket inlägg av Geta du menar men hon har skrivit bra till mig, tycker jag.
Mer
5 år 3 månader sedan #1119693 av harrypotter
Svar från harrypotter i ämnet Rösthörarutbildning
ja det gav mig hjälp, det tar en del tid och kan kännas läskigt i början, men det är värt att satsa på.

Tänkte på Getas inlägg i slutet av sida 1 i den här tråden. Går du anhörigutbildning?
Mer
5 år 3 månader sedan #1119697 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Rösthörarutbildning
Harrypotter jo hon går KBT sedan länge men de har inte pratat så mycket om rösterna eftersom de skrämt henne.

Jo jag har gått anhörighetsutbildning och även deltagit i grupp för anhöriga.
Mer
5 år 3 månader sedan #1119699 av harrypotter
Svar från harrypotter i ämnet Rösthörarutbildning
Låter bra, härligt att du kämpar och lägger ner tid och söker kunskap för din dotters skull!
Mer
5 år 3 månader sedan #1119703 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rösthörarutbildning
Trilafon har jag hört talas om tidigare. Det är väl en gammal medicin

Jo man skiljer på nya och gamla på det sättet är de nya antipsykotika de gamla var depå neuroleptika, två sorter långtidsverkande och långtidsverkande de korttidsverkande Enantat det långtidsverkande Decanoat.De korttidsverkande under akut med psykos inlagd på avd. Nu verkar min medicin på väg till sängen påtala för mig att jag inte är färdig i morgon

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum