Jag mår inte bra idag...

Mer
4 år 10 månader sedan #1161909 av Recard2016
Är heller inte helt på topp idag, livrädd för o va ensam.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161976 av Nissegossen

Richard skrev: Jag kände mig snurrig redan när jag vaknade i morse, runt 09:30. Det har inte gått över o jag har typ tankestörningar. Inga onda tankestörningar, men känner mig mer förvirrad o typ nollställd i huvudet. Jag hade tänkt göra någon film där jag pratar om nått, men det blir säkert inte bra när jag känner så här...

Jag tror det bästa är, att när jag druckit upp mitt kaffe, lägga mig o lyssna på en ljudbok. Ska man kanske ta extra medicin?



Med den cocktail du har ger jag endast rådet sök hjälp på psykakuten

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1161979 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag mår inte bra idag...
Inget psykotisk idag yey. Har inte haft tid. Varit med syrrans barn ute vid kolonin halva dagen....de har badat och käkat jordgubbar. Och duschat hos mig hela klabbet inklusive Loppan.
Mer
4 år 10 månader sedan #1162037 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Jag mår inte bra idag...
För mycket ångest, ingen inspiration och deppig... vet inte vad det beror på, ser ju fram emot morgondagen och midsommar!
Mer
4 år 10 månader sedan #1162041 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag mår inte bra idag...
Midsommar är en jobbig helg. Jag börjar också bli deppig.
Mer
4 år 10 månader sedan #1162085 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag mår inte bra idag...
Hos oss är det fullt kalas med syskonbarnen med föräldrar. Lutar åt att jag inte är med det blir så stimmigt och "sent". Jag vill gärna vara med men min psykiska hälsa har varit skör på sistone.