Jag mår inte bra idag...

Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1138767 av Maxjohan1983
Du blev nästan biten av en orm då du var barn.. . därav ormkamror?

Kanske ett sätt att bearbeta mindre trevlig minnen.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Maxjohan1983.
Mer
5 år 1 månad sedan #1138817 av Nissegossen

Jocke skrev:



Du Memphis! Ja, även jag får in nya ord någonstans ifrån? Helt obegripliga för mig, men denna manick tror jag utomjordingen skulle gilla? Men ingen av oss här mår helt bra, lite förföljelsemanier framträder hos alla mer eller mindre!


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1138884 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag mår inte bra idag...
Före psykos kan man känna sig förvirrad. Detta test ger besked om en psykos är på gång.
www.viska.se/sjaelvtesterna/aterfallstesterna
Mer
4 år 10 månader sedan #1161830 av Rrusheflower
Jag känner mej också förvirrad, arg, hjärnsläpp, stel i ryggen, skadar mina fingrar, vanföreställningar och hallucinationer. Har fått extra tabletter förutom injektion, Stesolid och Oxsascand från psykhemmet. Vet inte om jag kommer få nya av min nuvarande doktor/psykiatriker.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161898 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Jag mår inte bra idag...

Admin1 skrev: Före psykos kan man känna sig förvirrad. Detta test ger besked om en psykos är på gång.
www.viska.se/sjaelvtesterna/aterfallstesterna


Jaha, ja på alltihopa. Om jag nu ska bli knasig hoppas jag att det sker före måndag, för då är mitt sista möte med min psykiater...
Mer
4 år 10 månader sedan #1161903 av Miika
Svar från Miika i ämnet Jag mår inte bra idag...
Jag mår verkligen inte bra idag har haft kraftiga OCD ångestattacker när jag varit o handlat