Jag tror Säpo avlyssnar mej!

Mer
4 år 8 månader sedan #1178692 av Admin1
Det är en vanlig vanföreställning att man är kollad av SÄPO och spionerad på. Det är nog extremister på höger och vänsterkanten samt islamister skall vara oroliga. Vilka konkreta bevis har du?
Mer
4 år 8 månader sedan #1178696 av björk
NAJ... Dom för lita intriger.
IAF när de vart grängesbergsgatan på ALFA.

Vart de fångvaktare. Bernce*Marie-Louise *Cleas.....
Som var bra. Riktigt bra!

Det är som James Heatfield sjung I need to
set my anger free And I want my anger to be healfy
And I want my anger to be me,.
And I need my anger to set It free.


Set it freeeeee osv osv osv
Mer
4 år 8 månader sedan #1178697 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tror Säpo avlyssnar mej!
Jag tror inte att vi med schizofreni är högprioriterade hos Säpo idag. Det hjälper inte hur uppmärksamhetssökande vi än är.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1178717 av Recard2016
Min bekantskapskrets var övervakad i Kanada o hände mycket skumt under det året jag var där. När jag kom hem var jag superparanoid, trodde att de avlyssnade rummet där jag hade terapi så vågade inte säga vissa saker. Men om jag nu någonsin varit kollad av SÄPO, vilket e tveksamt så tror jag de rätt snabbt slutade med det. Jag skriver och läser och lyssnar på musik, spränger inte regeringen.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Recard2016.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178728 av wasp
Svar från wasp i ämnet Jag tror Säpo avlyssnar mej!

zoegas skrev: Säpo är ju lungt. Att avlyssna telefonen kan ens granne göra.


Hur går det till då??? Undrande.........
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1178738 av Nissegossen
Hörlurar en bra förstärkare fixar den biten. Sätt ett glas med öppningen mot väggen, lyssna.

En spänd tråd 2 st tomma konservburkar, 2 st för konversation tråden spänd tala i konservburken den andre lyssnar i sin konservburk fungerar kan jag tala om. har du ett stetoskop avlyssna väggen, dvs grannen


Det är enkla medel men fullt fungerande

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.