Jag tror Säpo avlyssnar mej!

Mer
4 år 8 månader sedan #1178831 av Nissegossen
Den psykolog jag gick till en gång i veckan var kristen hon sade de orden man får tänka vad som helst men man får inte göra vad som helst, vid den tiden var jag produktiv vad gäller de texter jag skrev jag gav ju dem till henne och hon i sin tur lät en präst läsa en han ville ha med slutet till en temagudstjänst hon sade utan att fråga mig om lov, ja till det nästa gång vi träffades så sade hon det. Hon kände ju mig och jag sade det gick bra. Predikan var i Göteborgs domkyrka jag var med och med mig och många fler var med vi tände värmeljus och satte i altartrappan för de som tagit sina liv, hela trappan blev full med tända värmeljus. Slutet på denna text var den han tog upp
www.viska.se/kunena/dikter/896-den-jag-lose?start=0

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1178840 av Recard2016
Några av dom jag festade med i Kanada blev misstänkta för inhemsk terrorism. Nu kan ja väl säga det för de sitter i fängelse. Men en kompis i Kanada skickade en tidningsartikel om "inhemska terrorister" som "brandbombat en bank". De orsakade visst skador för nästan 2 miljoner dollar, dock på natten så ingen människa blev skadad. När jag såg fotot i tidningen kände jag igen dom direkt.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178842 av Recard2016
:tummenupp
Mer
4 år 8 månader sedan #1178844 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tror Säpo avlyssnar mej!
Min gamla mamma hade en väninna som lyssnade på polisradion på nätterna.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178845 av Recard2016
Annars fick ja lära mig ett ord i Kanada; "allegedly"= påstods. Skulle man använda när man talade om vad nån gjort eller inte gjort, för myndigheterna avlyssnade o ville ha information om folk o sa man att de "hade gjort" nåt tog de den informationen o hen fick fängelse.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1178867 av Loni
Svar från Loni i ämnet Jag tror Säpo avlyssnar mej!
Admin1 jag har inga bevis. Bara antaganden. Men undrar hur jag kan bevisa det.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Loni.