De symptom vi har/har haft

Mer
3 år 4 månader sedan #1303028 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
Upplever så mycket suöynkronicitet just nu att jag är stundtals förbluffad. Någon som har en teori om hur det går till och varför? Jag har inte det. Det bara förbluffar mig.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303030 av Geta
Svar från Geta i ämnet De symptom vi har/har haft
Kan det inte vara tecken på psykos?
Mer
3 år 4 månader sedan #1303033 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
En mycket intrikat psykos i såna fall.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303035 av Geta
Svar från Geta i ämnet De symptom vi har/har haft
Men mycket konstigt händer vid psykos. Allt verkar stämma.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303039 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag sover nog för lite just nu. Sover i två omgångar och får ingen lång sammanhängande sömn. Första perioden sover jag i ca 3 timmar. Sen är jag vaken nån timme eller två. Sen sover jag i 3-4 timmar till.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303049 av Nissegossen

memphis skrev: Tankarna finns i nån sorts "allmänt utrymme" som vi alla har tillgång till. Därför kan missuppfattningen att tankarna kommer inifrån huvudet göra en förbannad när andra (och tv:n) "stjäl" våra tankar. Men de finns i det allmänna utrymmet och vem som helst kan hämta upp dem.

Ett utrymme för hela mänskligheten specifikt för människan är det mänskliga kollektiva undermedvetna. De har gjort en så svår labrynt för råttor på bägge sidor av Atlanten att det tog lång tid den första råttan att hitta till målet mycket mat. När första råttan någonsin nådde maten rullade råttor på båda sidor Atlanten upp labrynten det gick snabbt efter allra första råttan nådde målet maten. en människa lägger en röd tråd efter sig. Något för Cosmos att komma ihåg när hon läser mina texter. Inte för att ursäkta dålig interpunktion. Utan förklaring.

Fantasio skrev: Jag fick ingen undersökning år 2014, mitt liv hade gått att rädda. Det är som att vi med schizofreni inta kan bli sjuka.

Jag känner som att min kropp invaderas av farliga saker. Är orolig. Jag tänker att det borde inte vara möjligt för vissa saker att ta sig in i kroppen från ett sår, men tänk om det är så. Vet inte vad jag ska tro.

Jag blev sjuk 1974 Fantasio 2014 jag är en gammal man fy...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.