De symptom vi har/har haft

Mer
3 år 1 månad sedan #1331644 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag har ju haft 2 riktiga psykoser med hela smörgåsbordet av symptom. Men jag har även drabbats av det man kallar psykotisk depression några ggr. Det har inte varit bättre det. Här på forumet verkar man ta väldigt lätt på depression utan att veta att det finns många grader.

Vid ett par tillfällen har jag varit hög som ett hus, hypoman. Nice!
 
  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
3 år 1 månad sedan #1331673 av Klanggedin
Jag är, blir gränspsykotisk. Det är vad läkarna och andra i psykiatrin säger.. Därför det är svårt att diagnostisera mig.. Däremot hjälper medicinen mycket, synd bara att jag blivit så överviktig!
Mer
3 år 1 månad sedan #1331934 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag mår toppen psykiskt. Har kontakt med en ande (han har levt på jorden för flera hundra år sedan), men han är okej i sättet. Det som oroar mig är det kroppsliga, något jag dragit på mig med osund livsstil. Kärlkramp?
Mer
3 år 1 månad sedan #1331962 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
Du borde läsa på om hälsoångest Fantasio, för det lider du av. Det hette förr hypokondri men kallas numera hälsoångest. Happy Jankell har nyss kommit ut med en bok om hälsoångest, som hon liksom du lider av. Hon är dotter till Annika Jankell och Torsten Flinck. Ett kändisbarn som får vara skådespelare och ge ut böcker.
Mer
3 år 1 månad sedan #1331964 av Geta
Svar från Geta i ämnet De symptom vi har/har haft
Det är mycket diskussion nu om att kändisbarn åker omkring på räkmackor.
Mer
3 år 1 månad sedan #1331965 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
tack för ditt svar. Men jag har rökt och druckit till mig en förstörd kropp. Jag har bara mig själv att skylla.