Lugnande (sömn, ångestdämp) medel

Mer
19 år 1 vecka sedan #12750 av bara_på_låtsas
jag kör med theralen+stesolid. Funkar väl bra.
Mer
19 år 1 vecka sedan #12759 av Sugared
ey interlude..berätta för din/dina läkare väner du litar på el familj
om dina problem då bränner du lite broar som lede till att du kunde få tag skiten.
Om doktorn vet om detta, så skirver han inte ut åt dig eller
hjälper dig trappa ned. Skriver ut en dos som ska trappas ned. om du har tur. försök vara utan och tänk igenom vill du verkligen sitta
flummad resten av ditt liv? vill du missa dina vänners barns familjs jular och födelsedagar? sittandes i en benzo dimma?. för eller senare så kommer din tolerans vara så stor att du inte komer käna va tableterna ändå och då är du tillbaka på ruta ett. varför det hela började och du måste ta itu med de problemen.
Utan droger.

life has no cheap short cuts- everything costs
blood tears and fucking dollars
Mer
19 år 1 vecka sedan #12771 av Moonlight
Stilnoct vill jag varna för. Själv missbrukade jag dessa. Nu tar jag endast då jag ska sova.
Mer
19 år 1 vecka sedan #12782 av Undrande

Moonlight skrev: Stilnoct vill jag varna för. Själv missbrukade jag dessa. Nu tar jag endast då jag ska sova.


Hmm, jag kunde göra det, men jag tog alltid för att sova, men efter ca 3 mån så började skummmisheterna.
Då fick jag en mani och åt alla och sen, ja, jag ritade nya jumbojetvingar i ett infall några timmar..det ser tyvärr ut som kalle 3 år kladdat...
Mer
18 år 10 månader sedan #17308 av Aspergergirl
Mina erfarenheter:
Stilnoct kunde jag somna av men vaknade av nästan direkt igen (fick väl en timmes sömn av dem eller något i den stilen),
Imovane somnade jag inte alls av, fick öht ingen effekt, mer än äcklig smak i munnen dagen efter. 7,5 mg lika effektlöst som 15 mg
Stilnoct + Propavan somnade jag av, men vaknade också väldigt tidigt. Stilnoct + Propavan + Remeron/Efexor = samma sak.
Flunitrzepam 1 mg = Sover 1-2 timmar.
Flunitrazepam 2 mg = sover ca 4-5 timmar (somnar men vaknar tidigt) Flunitrazepam + 5 mg Zyprexa = sover HELA natten + lite till. Kan sova 12 timmar i sträck, känner mig piggare på dagen och orkar mer. Det är det bästa jag provat hittills och det jag använder nu.
Mer
18 år 10 månader sedan #18260 av Isa-Alise
Jag sover på Imovane och det fungerar bra....

Har prövat Nitrazepam, men det gav hang-over effekt med trötthet nästa dag, och Stillnoct, men den somnade jag inte på...