trillafån

Mer
19 år 1 månad sedan #11750 av JoP
Svar från JoP i ämnet trillafån
Snor man trilafon och försöker man droga på detta är man en jävla looser. Man blir inte glad eller hög av trilafon. Finns många bättre droger om man är ute efter det.
Mer
19 år 1 månad sedan #11751 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet trillafån
Ha,Ha bli hög på Trilafon, Ha,Ha! Den var lustig. Jag kan inte tänka mig att använda Trilafon som någon kick effekt.

Tvärtom eftersom den är ett neuroleptika ges den mot psykoser och vanföreställningar.
Eftersom din kompis blev hög på den och mådde bättre när han tog den, måste kompisen vara paranoid och ha vanföreställningar. I så fall behöver han nog den!

Däremot kan man bli en kul typ på Akineton som jag nämnde. Kom bara ihåg att den är inte vattenlöslig, så tabletterna går inte att injesera

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
19 år 1 månad sedan #11777 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet trillafån

JoP skrev: Snor man trilafon och försöker man droga på detta är man en jävla looser.


Ska jag hälsa honom det, han har ju en utredning/diagnos nu och problem? (se svar till nissegossen för mer detaljer)

Man blir inte glad eller hög av trilafon. Finns många bättre droger om man är ute efter det.


Mja, jag har även hört "friska" blanddrogare tala om det med ett smil på läpparna.
Jag har ingen aning själv, har bara hört om preparatet, inte ens sett en tablett eller vad det är..
Mer
19 år 1 månad sedan #11778 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet trillafån

Nissegossen skrev: Ha,Ha bli hög på Trilafon, Ha,Ha! Den var lustig. Jag kan inte tänka mig att använda Trilafon som någon kick effekt.

Tvärtom eftersom den är ett neuroleptika ges den mot psykoser och vanföreställningar.
Eftersom din kompis blev hög på den och mådde bättre när han tog den, måste kompisen vara paranoid och ha vanföreställningar. I så fall behöver han nog den!


MMMmm, det som säger emot det är ju att andra också talat om den som en "drog", men för honom stämmer det ju. Han tog ngn enstaka som"drog" då, men han beskrev att han var avslappnad, kanske lite "flummig" men "det var fortfarande han" och han mådde bra och smilade glatt som en gad person ska.
Troligen var han ju sjuk även då.

Innan han fick ny medicin såg han ut som ..ja...leedne upp o ner, mungipor kan inte vara mer ner...men han är inte glad idag heller...utan växlande hypoman-deprimerad och upplever ännu paranoior, även om han kan hantera dem så inte totalkaos uppstår .

Däremot kan man bli en kul typ på Akineton som jag nämnde. Kom bara ihåg att den är inte vattenlöslig, så tabletterna går inte att injesera


Kanske ett bra tips? :D

Vad händer då? Hur blir kombinationen med trialfon?
Jag har svårt at ta ett blodprov ens, droger är bara lugnande för mig, inte för att ha "kul".
Mer
19 år 1 månad sedan #11782 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet trillafån
Akineton i kombination med Trilafon och en blandning av kaffe, öl och cigaretter ger ett visst välbefinnande.
Någon har sagt till mig att Akineton i kombination med kaffe, kan ha en Amfetamin liknande effekt.
Står i Fass att Akineton inte skall ges i kombinationen med alkohol för att läkemedlet och alkoholen förstärker effekten av varandra (billig fylla).

Inte alltid, det är beroende av vart annat i vilken dos man tar det i men visst, ibland får man en euforisk känsla.

Överdosering i sin tur ger en rent ut sagt djävulsk effekt, man kan bli psykotisk utav den och det är inte heller direkt ofarligt. Rekommenderas ej.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
19 år 1 månad sedan #11786 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet trillafån

Nissegossen skrev: Akineton i kombination med Trilafon och en blandning av kaffe, öl och cigaretter ger ett visst välbefinnande.
Någon har sagt till mig att Akineton i kombination med kaffe, kan ha en Amfetamin liknande effekt.


:D

Det behöver jag bara antidepp för. Prozac och effexor duger gott, utan ngt annat till:D