överdosering

Mer
14 år 7 månader sedan #248329 av Räven
Svar från Räven i ämnet överdosering
Seroquel är en rätt bra medicin iaf depå varianten.

jag vet inte riktigt vad jag har för biverkningar men jag kör på 800mg nu och har haft

1800mg utan att få mer effekt än vad jag har nu med den låga dosen.

Men Nisse jag antar att du får cirka 300mg för att sova på det verkar dom flesta få.

jag vaknar ibland på natten men jag går ej runt och jag vet vad jag gör.

jag tror du kommer bli nöjd med medicinen.
Mer
14 år 7 månader sedan #248335 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet överdosering
Tack Räven! Ja, jag skall få en låg dos sade läkaren, men vet ännu inte hur mycket, skall hämta ut den i morgon. Jag hade ingen lust att hämta den mellan fyra och fem idag, för den kommer med transporten mellan de tidpunkterna och apoteket stänger fem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #248338 av Räven
Svar från Räven i ämnet överdosering
en liten fråga bara....

har ju fått trilafon nu och jag har ett jäkla besvär med rygg o leder sen jag fick dom.....kan det vara biverkning?

jag har även bitit sönder tungan lite och gnisslat tänder...
Mer
14 år 7 månader sedan #248341 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet överdosering
Gnisslar tänder gör jag också och bitit i tungan har väl de allra flesta gjort.

Det där med leder var intressant för att jag har ju besvär med min rygg. Dock är det förslitningsskador, som jag tror att beror på åldern. Dessutom har jag ju också ett diskbrock, men det beror på att jag alltid ställt upp när folk har behövt hjälp.
Jag har från tolv års ålder varit flitigt anlitad utav både släktingar och andra när de har behövt hjälp. Det är inget jag direkt ångrar idag utan det beror ju på att jag ofta gjort lyft av tunga saker på ett felaktigt sätt.

Det där med tanda gnisslandet gör att dina tänder slits, så gå till din tandläkare och be att denne provar ut en bettskena att ha till natten, för att jag tror du behöver det.

Du skall ha en bettskena när du sover....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #248342 av Geta
Svar från Geta i ämnet överdosering
Det är antagligen något som man är arg över när man
biter ihop käkarna.
Att bita ihop är ju ett uttryck.
Mer
14 år 7 månader sedan #248343 av Räven
Svar från Räven i ämnet överdosering
jag har en bettskena men tycker det är obehagligt att sova med den.

och jag tror att mina ledbesvär har med trilafon att göra men jag e inte säker....ska träffa läkare snart så jag får fråga.

brukar vakna utav att jag biter ihop jättehårt.