överdosering

Mer
14 år 7 månader sedan #248345 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet överdosering
Geta

Geta, man kan av medicin få sådana biverkningar. Jag har haft det så mycket tidigare, att jag har haft ont i käkarna pga det.Jag undrar, för att antingen är det neuroleptikan eller också akinetonet. Jag har inte blivit klok på vilket, men någotdera är det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #248352 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet överdosering
Trilafon ger ofta extrapyramidala biverkningar som skakighet, stelhet, muskelkramper och liknande, enligt fass...
Mer
14 år 7 månader sedan #248357 av efrazi
Svar från efrazi i ämnet överdosering
mina biverkingar på seroquel är:

tappar en del av känseln i kroppen
Spänner käkmusklerna.
Blir trött.
stora problem med att svälja.
Mer
14 år 7 månader sedan #248416 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet överdosering
:P :lol: :rolleyes: Vad skall jag säga, du Räven trodde jag skulle få 300mg, jag fick 25mg :mrgreen:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #248426 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet överdosering

Räven skrev: har ju fått trilafon nu och jag har ett jäkla besvär med rygg o leder sen jag fick dom.....kan det vara biverkning?


Jag har kollat i FASS och det står ingenting om att Trilafon kan ge rygg- och ledsmärtor. Tirlafon har väl funnits i 40 år, så alla biverkningar borde ju vara kända vid det här laget. Dina smärtor kan ju ha andra orsaker än Trilafon.
Mer
14 år 7 månader sedan #248427 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet överdosering

efrazi skrev: mina biverkingar på seroquel är:

tappar en del av känseln i kroppen
Spänner käkmusklerna.
Blir trött.
stora problem med att svälja.


Att bli trött och få problem att svälja är kända biverkningar av Seroquel, så det är inget fel med det. De två andra biverkningarna du fått finns dock inte beskrivna för Seroquel.