Akineton

Mer
13 år 9 månader sedan #320916 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Akineton
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&am...ic.php?f=2&t=128 [/url]<!-- l -->
www.medicinkompendier.se/druckve ... &drucken=1

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #320917 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Akineton

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #320918 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Akineton
Jag har själv aldrig haft zeldox, så jag är ute på hal is och letar fakta..

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #320922 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Akineton
Vid kraftig överdosering har jag märkt av det som du beskrev, samt att det känns som ett gungfly under fötterna, sjögång

Det uppstår om man för den som inte har dina mediciner utan depåneuroleptika, vid en dos på¨upp mot 10- st tableter om dagen, så någonting i din medicinlista påverkar Akinetonet om du bara tar 2st 2mg tabletter på en dag!

Jag trodde inte möjligheten fanns att få dina biverkninmgar av akineton på så låg dos!

Passa dig här och släpp tanken på Akineton i nuläget och begär hjälp ifrån behandlande läkare!
laborera inte gärna med mediciner som faktiskt inte var utskrivna som en direkt följd av zeldox

Jag har nämligen ingen aning om hur din cockail fungerar och i nulägget bör du nog ligga lågt med framför allt alkoholen!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 9 månader sedan #320926 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Akineton

SNAILZ skrev: Står på 100mg zeldox, är det en hög eller låg dos?
Och en sak till, finns det ingen här som har fått mina biverkningar av just akineton?


Har 80 mg zeldox per dag, 160 är maxdosen, så du har nog en medelhög dos. Funderar på att höja, men jag tror det är problem med antidepp istället för min del.

Akineton lugnar mig, men bara lite, det är en nästan obetydlig effekt, man måste nog provocera fram effekterna för att den ska fungera som det är tänkt.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 9 månader sedan #320927 av SNAILZ
Svar från SNAILZ i ämnet Akineton
Jo, du har nog rätt. Förresten har jag lagt av med alkoholen i princip helt :)